پیام سپاهان
2 نفر به جرم دزدی در کاشان دستگیر شدند
يکشنبه 1 مهر 1397 - 19:09:10
پیام سپاهان - کاشان- فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری 2 نفر دزد حرفه ای واحدهای مسکونی در این شهرستان خبر داد.
گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس حاکی است، سرهنگ علی پورکاوه روز یکشنبه گفت: موضوع در پی دریافت گزارش چند فقره دزدی از واحدهای مسکونی کاشان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی کاشان با انجام اقدام های فنی 2 نفر متهم 20 ساله و 32 ساله را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی کاشان بیان کرد: متهمان در تحقیق های صورت گرفته به 24 فقره دزدی از واحدهای مسکونی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی تحویل مقام قضائی شدند.
وی در ادامه بی توجهی شهروندان به بالا بردن ضریب ایمنی و امنیتی ساختمان از جمله بالکن، حفاظ، درب های ورودی، کوتاه بودن دیوار، استفاده از قفل های بی کیفیت، نصب نشدن وسائل هشدار دهنده و دوربین مداربسته را از جمله عامل های دزدی از این واحدهای مسکونی عنوان کرد.
پورکاوه در ادامه همکاری مردم با نیروهای انتظامی را عامل مهمی در تامین امنیت پایدار عنوان کرد و از شهروندان خواست تا موارد مشکوک را با شماره تماس 110 در میان بگذارند.
کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66523/2-نفر-به-جرم-دزدی-در-کاشان-دستگیر-شدند
بستن   چاپ