پیام سپاهان
همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در نمایشگاه StartExpo2018
يکشنبه 1 مهر 1397 - 19:09:57
پیام سپاهان - اولین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ ها (StratExpo 2018) با همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می شود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، نمایشگاه نوآوری، استارتاپ اصفهان (StartExpo) نمایشگاه مهم و برجسته تکنولوژی در اصفهان محسوب می‌شود. این نمایشگاه با تاکید بر فناوری، به عنوان کاربرد دانش در توسعه جوامع بشری و نوآوری و به عنوان بکارگیری ایده‌های نوین فعالیت می‌کند. با توجه به فقدان نمایشگاه‌های بین‌المللی مناسب در کشور که دربرگیرنده تمامی حوزه‌های فناوری باشد، نمایشگاه استارتکس با همت اتاق بازرگانی و شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و با حمایت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.
نمایشگاه فناوری و نوآوری اصفهان (StartExpo) بستری برای عرضه نوآوری و فناوری است. برخلاف نمایشگاه‌های مشابهی که صرفا عرضه و تبادل کالا را هدفگذاری کرده اند، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت‌ها و نیز سرمایه گذاری روی طرح های نو و استارتاپ هاست.
نمایشگاه استارتکس تلاش می کند تولیدکنندگان محصولات فناورانه را به مشتریان آنها متصل کند، فناوری‌های روز را به صنایع متوسط و بزرگ معرفی کند، سرمایه گذاران را با فرصت‌های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا کند، مخاطبین تخصصی و افراد تحصیل کرده را به بازدید از نمایشگاه دعوت کند و تجمع گسترده ای از نقش آفرینان اکوسیستم استارتاپی، نوآوری و فناوری را گردهم آورد.لازم بذکر است سازمان ها و شرکت های مختلفی از جمله جهاد داشگاهی واحد اصفهان در برگزاری این نمایشگاه همکاری می کنند.
اولین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ ها 3 تا 6 مهرماه در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار می شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66539/همکاری-جهاد-دانشگاهی-واحد-اصفهان-در-نمایشگاه-StartExpo2018
بستن   چاپ