پیام سپاهان
سرمربی تیم پارس آراء شیراز:
قابل مقایسه با نامی نو نیستیم/ باید برای دربی شیراز آماده شویم
يکشنبه 1 مهر 1397 - 19:10:01
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آراء شیراز مدعی شد بازیکنان تیم قابل مقایسه با بازیکنان باتجربه و ملی پوش تیم نامی نو نیستند.
نجمه برزگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، پس از باخت سنگین تیمش مقابل نامی نو در اصفهان اظهار کرد: بازی خوبی بود. بچه‌های تیم ما قابل قیاس با بازیکنان تیم نامی نو نیستند که چندین سال سابقه حضور در لیگ برتر وتیم ملی را دارند. برخی از بازیکنان ما اصلاً سابقه لیگ برتر را هم ندارند. به هرحال به دلیل بی تجربگی یکسری رفتارهای را در بازی انجام می‌دهند که در نهایت به تیم ضربه می زند.
وی افزود: بازی در این سطح به آن‌ها کمک می‌کند که با کسب تجربه در سال‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشند. بازی خوبی بود ماهم موقعیت‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم و توپ‌ها را به بیرون می‌زدند.
وی در خصوص بازی بعد تیمش گفت: هفته آینده در شیراز دربی شیراز خواهیم داشت. بازی حساسی است با توجه به نتایجی که داشتند بازی خیلی مهمی در شیراز پیش خواهیم داشت.
برزگر در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر به صورت پلی آف خاطر نان کرد: اینکه به همه تیم‌ها موقعیت یکسان داده می‌شود خیلی خوب است در خصوص نحوه برگزاری آن توضیح خاصی ندادند و فقط می دانیم 4 تیم به مرحله پلی آف خواهند رفت.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66543/قابل-مقایسه-با-نامی-نو-نیستیم--باید-برای-دربی-شیراز-آماده-شویم
بستن   چاپ