پیام سپاهان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
دانشگاه محیط ورزیدگی ذهن و تفکر دانشجویان است
يکشنبه 1 مهر 1397 - 19:10:03
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دانشگاه محیطی برای ورزیدگی ذهن و تفکر دانشجویان است و محل بالا بردن توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، طاهره چنگیز ظهر یکشنبه در جمع دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار داشت: دوران دانشجویی فصل جدیدی از زندگی برای بالغ ترشدن و پذیرفتن مسئولیت های بیشتر نسبت به خود و زندگی اجتماعی است.
وی بیان داشت: دانشگاه فرصتی برای استقلال، آشنایی و تعامل با افراد مختلف با فرهنگ های متفاوت است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه های علوم پزشکی کشور در واقع به نظام سلامت کشور پیوند خورده اند و با دروس و آموزش های حرفه ای که می بینند، مسئولیت و حرفه شخصی خود را در آینده مشخص و تعیین می کنند.
وی گفت: در سطح‌ دانشگاه های علوم پزشکی بدنبال فراهم کردن زمینه‌ای مساعد برای رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی های علمی - پژوهشی دانشجویان هستیم.
چنگیز ادامه داد: نظام سلامت مجموعه ای بسیار وسیع است که نظام های بهداشتی، درمانی، دارویی، آموزشی و پژوهش های مرتبط با سلامت را در بر می گیرد و این یک هشدار است که خود دانشجویان حیطه علوم پزشکی در درجه اول باید نسبت به سلامت خود حساس باشند و ما نیز با دانشجویان سالم، بانشاط و فعالی روبرو باشیم.
وی قدمت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را 70 ساله عنوان کرد و افزود: طی این سال ها اندیشمندان و چهره های برجسته ای را در حوزه پزشکی به جامعه تحول دادیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جزو دانشگاه های برتر در بحث توسعه آموزش، کیفیت آموزش، پژوهش و تحقیقات قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: تقارن سال جدید تحصیلی با ایام محرم الحرام، سالروز هفته دفاع مقدس و حادثه تروریستی اهواز، هشدارهایی را برای ما دارد که هوشیار باشیم و اگر غفلت بکنیم، افراد بداندیش و بدخواه کشور، اجازه نمی دهند سر امن و سلامت به مقصد برسانیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66545/دانشگاه-محیط-ورزیدگی-ذهن-و-تفکر-دانشجویان-است
بستن   چاپ