پیام سپاهان
رئیس شورای اسلامی شهراصفهان:
چند شیفته شدن مدارس در گذشته خط قرمز بود
يکشنبه 1 مهر 1397 - 19:10:04
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: چند شیفته شدن مدارس در دوران گذشته خط قرمز بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، فتح‌الله معین پیش از ظهر یکشنبه در آیین بازگشایی مدارس و در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه باران ناحیه 4 اصفهان اظهار داشت: در گذشته که شاهد سه شیفته شدن یک مدرسه در جوی آباد خمینی شهر بودیم تمام مسئولان گردهم آمدند و با اختصاص بودجه‌ ساختمانی را خریداری کردند و با ایجاد یک مدرسه، دانش آموزان را به این مکان انتقال دادند.
وی با بیان اینکه در دوران گذشته چند شیفته شدن مدارس خط قرمز مسئولان بود، ادامه داد: در دوران جنگ که با شرایط بسیار سختی مواجه بودیم و روند اداره کشور مشکلات زیادی داشت یکی از خط قرمزهای ما جلوگیری از سه شیفت شدن مدارس بود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه روند حذف مدارس دو شیفته حتی قبل از نظام آموزشی جدید آغاز شد، افزود: امروز نباید به سمت چند شیفته شدن مدارس برویم.
وی با اعلام اینکه در یک زمانی فقر حاکم بر کشور هند باعث نشده بود که دانش آموزان رتبه های بالای علمی را کسب نکنند، اضافه کرد: امروز هم در کشور مان نباید بگذاریم بحران های اقتصادی باعث کاهش سطح سواد مردم و ترک تحصیلی فرزندانمان شود.
معین خواستار احترام به دانش آموزان شد و گفت: ما باید رسالت دینی خود را در بهبود وضعیت علمی کشور انجام دهیم هرچند این تلاش‌ها هر چقدر هم که باشد، در شان کسانی که در نظام آموزشی کشور تلاش می کنند، نیست.
وی بیان داشت: همه ما که امروز مسئولیتی در کشور داریم روزی مانند شما به مدرسه می‌آمدیم و در همین صبحگاه‌ها شرکت می‌کردیم پس بدانید که مسئولیت اداره کشور در آینده بر عهده تک تک شما است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66548/چند-شیفته-شدن-مدارس-در--گذشته-خط-قرمز-بود
بستن   چاپ