پیام سپاهان
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان خبر داد:
حل مشکل آب در اصفهان نیازمند همکاری دستگاه های مختلف است
يکشنبه 1 مهر 1397 - 19:10:04
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: همکاری دستگاههای مختلف برای حل مشکل آب در اصفهان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر ، مسعود میر محمد صادقی پیش از ظهر یکشنبه در کارگروه اجرای طرح ارتقای توانمندی نظارت و بازرسی در صیانت از منابع آب اظهار داشت: امروز موضوع آب بسیار وسیع و گسترده و در واقع به یک مسئله چند انضباطی مبدل شده است.
وی بیان داشت: با این وضعیت یک دستگاه به تنهایی نمی تواند مسائل آب را حل و فصل و پشتیبانی کند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان تصریح کرد: دستگاه هایی مانند آب منطقه ای، جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب به صورت مستقیم درگیر مشکلات آب هستند ولی با حضور سایر دستگاه ها می توان قوانین و مصوبات و آئین نامه‌ها را اعمال و اجرائی کرد.
وی اعلام کرد: صیانت از آب که به صورت کارگروه تشکیل شده فرصت خوبی برای همدلی و همکاری همه ارگان ها به خصوص دستگاه قضائی است که با تدبیر ویژه مسائل آب را حل و فصل کند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان از پیچیده شدن مسئله آب در استان اصفهان خبر داد و افزود: به همین دلیل شورای عالی امنیت ملی به جهت حساسیت موضوع آب به این مسئله ورود کرده است.
وی تصریح کرد: از جمله پیچیدگی های مسئله آب در اصفهان می‌توان به موضوع مهاجرت، رودخانه و تعرضات به حریم و بستر آن، موضوع استفاده از پساب و مشکلات شرعی و قانونی مترتب بر آن اشاره کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66549/حل-مشکل-آب-در-اصفهان-نیازمند-همکاری-دستگاه-های-مختلف-است
بستن   چاپ