پیام سپاهان
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:
کمبود معلم در مدارس را با روش های مختلف جبران کردیم
يکشنبه 1 مهر 1397 - 19:10:08
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با کمبود شدید معلم در مدارس مواجهیم اما تلاش کردیم با استفاده از روش‌های مختلف این مشکل را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اکبر کمالی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بازگشایی مدارس اظهار داشت: هم اکنون 57 هزار معلم در سطح مدارس استان اصفهان داریم و به همان میزان با کمبود معلم مواجه ایم.
وی بیان داشت: امروز کمبود معلم در تمام کشور مشکل سیستم آموزشی است اما تلاش کردیم با استفاده از روش های مختلف این کمبود جبران شود تا به تعلیم و تربیت ضربه ای وارد نشود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: آنچه در آموزش و پرورش اهمیت بسیاری دارد آموزش دانش آموزان و تعلیم، تربیت و مبارزه با خرافه پرستی است.
وی با بیان اینکه امروز باید به فکر تربیت دانشمند باشیم به این معنا که علم همراه با عمل را آموزش دهیم، تصریح کرد: امروز باید دانشمندانی تربیت کنیم که باعث بالندگی رشد اخلاقی و کاهش آسیب های اجتماعی شوند و از مدرک گرایی دوری کنند.
کمالی با بیان اینکه نباید دانشجویان و دانش‌آموزان کشور به دنبال کسانی باشند که طبل توخالی هستند، افزود: برخی از افراد بدون هیچ اعتقادی سر و صدا ایجاد می‌کنند. این افراد اغلب در راستای مبارزه با دین فعالیت می‌کنند که باید آنها را شناسایی و با آنها مبارزه کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66556/کمبود-معلم-در-مدارس-را-با-روش-های-مختلف-جبران-کردیم
بستن   چاپ