پیام سپاهان
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛
تجمع هزار نفری بسیجیان اصفهان در گذر فرهنگی انقلاب برگزار می‌شود
دوشنبه 2 مهر 1397 - 10:44:25
پیام سپاهان - اصفهان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس تجمع یک هزار نفری بسیجیان در گذر فرهنگی انقلاب به همراه 50 عنوان برنامه دیگر برگزار می‌شود.

سرهنگ علی مقواساز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از یک هزار و 500 برنامه توسط رده های سپاه ناحیه امام صادق برگزار می شود، اظهار داشت: این برنامه ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجدید بیعت با شهدا و تجلیل از رشادت ها و فداکاری رزمندگان در سطح رده های بسیج ناحیه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این برنامه‌ها شامل 50 عنوان است، افزود: تجمع یک هزار نفری بسیجیان در گذر فرهنگی انقلاب در روز سه شنبه برگزار می‌شود و فراخوانی گردان‌های بین المقدس را در روز پنج‌شنبه شاهد هستیم.
افتتاح چندین منزل مسکونی در مناطق حاشیه‌ای شهر اصفهان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان(ع) بیان داشت: برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی و بصیرتی در سطح شهر، گل گذاری و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار خانواده های شهدا ایثارگران و جانبازان، دیدار از آسایشگاه جانبازان شهید مطهری و سرای سالمندان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری ده ها یادواره شهدا از جمله این برنامه هاست.
وی اضافه کرد: شب های خاطره و شعر و روایت گری دفاع مقدس، برگزاری جلسات حلقه های صالحین، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری، دیداربا علما، ائمه جمعه و جماعات، خدمات رسانی به مناطق حاشیه نشین شهر اصفهان در حصه و دارک و ارائه خدمات پزشکی پیراپزشکی و خدمات مشاوره ای و افتتاح چندین منزل مسکونی که توسط گروه های جهادی منطقه بازسازی و ساخته شده است از دیگر برنامه‌های بسیج ناحیه امام صادق (ع) به مناسبت این هفته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66611/تجمع-هزار-نفری-بسیجیان-اصفهان-در-گذر-فرهنگی-انقلاب-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ