پیام سپاهان
استاندار:
اصفهان ظرفیت ارایه خدمات علمی در کشور را دارد
دوشنبه 2 مهر 1397 - 15:04:04
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان گفت : این استان در صورت تامین امکانات اداری و تجهیزاتی، می تواند ارایه کننده خدمات علمی و اطلاع رسانی در کشور و منطقه باشد.
به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده روز دوشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تالار اجتماعات استانداری برگزار شد، افزود : اصفهان ظرفیت های بسیار زیادی در زمینه های فناوری ، اقتصادی، اجتماعی، علمی دارد.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس تصریح کرد : سابقه دفاع مقدس و ملت ایران که جانانه پای نظام و انقلاب ایستادند افتخار می کنیم.
وی ادامه داد : عظمت و ایستادگی مردم ایران، تهدیدات دشمن را ناکارآمد کرده است.
مهرعلیزاده به حادثه تروریستی اهواز اشاره و خاطرنشان کرد : این حادثه تروریستی نشان از ضعف، استیصال و کوچکی دشمن است، دشمنی که رجزخوانی می کند و از ابزارهای سیاسی، اقتصادی و نظامی خود دم می زند بارها ملت بزرگ ایران را تهدید کرده و می کند و پاسخ دندان شکن هم دریافت کرده اما با طراحی حقیر کودکان و زنان و مردان بی گناهی را به تیربار بسته است.
وی ادامه داد : دشمن پست به حدی بی کفایت، بی عقل و بی فکر است که حتی به ظاهر این اقدام تروریستی را محکوم نکرد بلکه این موضوع را تایید و به نظام مقدس جمهوری اسلامی بازگرداند.
استاندار اصفهان اضافه کرد : دشمن جرات تماشای تجلی قدرت و صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی را ندارد از این رو ٢٤ شهید و ٦٠ مصدوم حادثه تروریستی اهواز سند افتخاری برای ملت ایران است.
به گفته استاندار اصفهان شش هزار کیلومتر جاده در 150 محور ارتباطی در این استان داریم که 220 کیلومتر آن به صورت ناپیوسته در چهل نقطه فاقد ارتباطات است که قرار است این مشکل در مدت سه ماه آینده رفع شود.
به گزارش ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار است در سفر 2 روزه خود به اصفهان از چند طرح مخابراتی و پوشش تلفن همراه و اینترنت استان رونمایی کند.
٩٩١٣/6026

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66620/اصفهان-ظرفیت-ارایه-خدمات-علمی-در-کشور-را-دارد
بستن   چاپ