پیام سپاهان
مهرعلیزاده: حادثه تروریستی اهواز ناشی از کوچکی دشمن است
دوشنبه 2 مهر 1397 - 15:04:27
پیام سپاهان - استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان پتانسیل های فردی و جمعی زیادی دارد که اگر امکانات اداری در اختیارش قرار گیرد می تواند خدمات زیادی به کشور و حتی منطقه ارایه کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محسن مهرعلیزاده امروز (دوشنبه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: حادثه تروریستی اهواز ناشی از کوچکی و خرد شدن دشمن است . دشمنی که همیشه ملت ایران را تهدید کرده، بارها پاسخ دندان شکن دریافت کرده است.
وی افزود: دشمن زبون چهار مزدور را استخدام کرد تا مردم عادی را به رگبار ببندند. این امر نشان می دهد چقدر آن ها حقیر و عاجز هستند که چنین عملیات های سطح پایینی را تدارک می بینند.
استاندار اصفهان گفت: جالب تر آنکه دشمن زبون آن قدر سیاست ندارد که حداقل در ظاهر این حمله تروریستی را محکوم کند. فقط به ما توصیه می کنند که امنیت مردم را تامین کنیم.
مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: استان اصفهان پتانسیل های فردی و جمعی زیادی دارد که اگر امکانات اداری در اختیارش قرار گیرد می تواند خدمات زیادی به کشور و حتی منطقه ارایه کند.
وی گفت: اجرای شبکه فیبر نوری برای روستاهای استان، تامین پوشش ارتباطی مناسب برای شبکه حمل و نقل و نقاط عشایری و پوشش مناسب تلفن همراه برای راه های دور افتاده از جمله کارهایی است که انجام خواهد شد.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: 151 محور و 6 مسیر ریلی به شکل ناپیوسته فاقد شبکه ارتباطات است که در سه ماه آینده این مشکل برطرف می شود.
کد خبرنگار: 13040
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66631/مهرعلیزاده--حادثه-تروریستی-اهواز-ناشی-از-کوچکی-دشمن-است
بستن   چاپ