پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان در شورای اداری استان مطرح کرد:
با پیروی از خداوند مقرب درگاه الهی شویم
دوشنبه 2 مهر 1397 - 15:04:27
پیام سپاهان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به سخنان امام باقر(ع) گفت: هر کدام از شما که مطیع خداوند باشید ولایت مدار خواهید بود. پس مغرور نشوید تا جایگاه خوبی نزد خداوند داشته باشید.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان آیت سید یوسف الله طباطبایی نژاد امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، اظهار کرد: امام باقر (ع) در روایتی می فرمایند به شیعه بودن خود مغرور نشویم و باید دستور خدا را فقط عمل کنیم. ما برگه برائتی از خداوند نداریم و هیچ فامیلی با خداوند نداریم و هیچ خوشاوندی با پروردگار نداریم.باید بدانیم مقرب درگاه خداوند نیستیم مگر با پیروی از خداوند.
وی افزود: هر کدام از شما که مطیع خداوند باشید ولایت مدار خواهید بود. پس مغرور نشوید تا جایگاه خوبی نزد خداوند داشته باشید.امام باقر تاکید می کنند اگر مطیع خدواوند نباشید ولایت ما برای شما هیچ نفعی ندارد.
انتظار داریم دستگاه‌ها از ظرفیت اداره پست استفاده کنند
همچنین در این جلسه حمید باقری مدیرکل پست استان اصفهان، اظهار کرد؛ رسالت پست ارایه خدمات مطلوب به مردم است. پست ظرفیت های زیادی دارد و انتطار داریم دستگاه ها از این ظرفیت ها استفاده کنند.
وی افزود: احصا بازارهای جدید و ارایه خدمات نیابتی به دستگاه ها از جمله برنامه های اداره پست است و در نظر داریم نقاط تماس خود را افزایش دهیم.
وی گفت؛ بیش از 26 فروشگاه اینترنتی در استان فعالیت می کنند و طی یک سال گذشته 37 هزار مرسوله پستی وارد استان و 27 هزار مرسوله از استان خارج شده است.
کد خبرنگار: 13040
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66632/با-پیروی-از-خداوند-مقرب-درگاه-الهی-شویم
بستن   چاپ