پیام سپاهان
بازیکن تیم فوتسال بانوان پارس آراء شیراز:
چرا باید یک تیم لیگ برتر با مینی بوس از شیراز به اصفهان بیاد؟
دوشنبه 2 مهر 1397 - 15:04:34
پیام سپاهان - بازیکن تیم فوتسال بانوان پارس آراء شیراز با اشاره به مشکلات مالی تیمش گفت: تمامی تیم‌ها و از جمله ما با مشکلات مالی روبرو هستیم، برای رسیدن به این بازی از شیراز 17 نفر در یک مینی بوس بودیم و خستگی زیادی را تحمل کردیم.
پرستو کهن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص بازی تیمش مقابل نامی نو اظهار کرد: بازی خوبی بود. بچه‌های ما سال اولی است که در لیگ برتر بازی می‌کنند و هنوز خود را باور ندارند، وگرنه نتیجه‌ای با این اختلاف زیاد نباید به وجود می‌آمد.
وی ادامه داد: بازیکنان ما آن قدر بی تجربه هستند و قبل از بازی استرس زیادی داشتند که از قبل خود را بازنده می‌دانستند. اکثر بازیکنان نامی نو بچه‌های تیم ملی هستند و خیلی خوب بودند. امیدوارم در دربی شیراز بتوانیم جبران کنیم.
وی افزود: کف پوش سالن بسیار عالی بود و به آن عادت نداشتیم. اما آن چه بیش از همه ما را اذیت کرد زمان زیادی بود که در راه بودیم و خستگی زیادی را تحمل کردیم. مشکل مهمی که تیم ما و بیشتر تیم‌های دیگر با آن روبرو هستند نبود اسپانسر است. ما از شیراز تا اصفهان را با مینی بوس آمدیم. چرا 17 نفر بازیکن در سطح لیگ برتر باید این گونه بین شهرهای برای رسیدن به مسابقه تردد کنند؟
کهن تصریح کرد: در کل خستگی که داشتیم اجازه نداد کارآیی همیشگی را داشته باشیم، اما اینها دلیلی برای توجیه بازی بدی هم که در زمین داشتیم نمی‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66640/چرا-باید-یک-تیم-لیگ-برتر-با-مینی-بوس-از-شیراز-به-اصفهان-بیاد؟
بستن   چاپ