پیام سپاهان
علی‌محمدی همچنان مغضوب قلعه‌نویی
دوشنبه 2 مهر 1397 - 15:04:34
پیام سپاهان - جلال علی محمدی که به دلیل نرسیدن بازی به او، تصمیم به جدایی از سپاهان گرفته بود، همچنان مغضوب سرمربی تیم است و در برابر شهرداری ماهشهر و فولاد خوزستان حتی به گرم کردن کنار زمین هم نپرداخت و روی نیمکت نشست.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، جلال علی محمدی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان که سال گذشته گلزن‌ترین هافبک لیگ لقب گرفت و پس از ساسان انصاری، دومین گلزن تیمش بود این فصل با تصمیم امیر قلعه‌نویی بر روی نیمکت نشسته است. او پس از بازی تیمش در برابر ذوب‌آهن به سرمربی تیم اعلام کرده بود که خواهان جدایی از تیم است تا با حضور در تیم دیگری فرصت بازی بیشتری داشته باشد.
قلعه‌نویی نیز او را در اختیار باشگاه قرار داد و در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتورسازی خبر آن را رسانه‌ای کرد. او یک هفته‌ای در تمرینات این تیم حاضر نشد اما با توجه به درخواست هواداران مبنی بر نگه داشتن این هافبک و همچنین مذاکرات باشگاه برای حفظ او در تیم، علی‌محمدی از تصمیم خود منصرف شد و دوباره بر سر تمرینات حاضر شد و همراه تیم به شهرستان جم سفر کرد.
در دیدار برابر پارس جنوبی جم، مطابق انتظار امیرقلعه نویی به هافبک خود بازی نداد و این تصمیم در دیدار جام حذفی برابر شهرداری ماهشهر هم ادامه پیدا کرد.
اما نکته قابل توجه در دیدار جام حذفی برابر ماهشهر این بود که علی محمدی حتی برای گرم کردن هم از سوی قلعه نویی فراخوانده نشد تا مشخص شود عدم حضور یک هفته‌ای در تمرینات و درخواستی که این بازیکن داشته، باب میل سرمربی تیم فوتبال سپاهان نبوده است.
سپاهان در بازی هفته گذشته خود برابر فولاد خوزستان با مصدومیت کریمی جوان و شهباززاده روبرو شد و زمزمه‌های اینکه حال نوبت بازی به علی‌محمدی خواهد شد به گوش رسید.
اما سرمربی این تیم بازهم به این بازیکن فرصت بازی را نداد و از حامد بحیرایی در پست محمد کریمی و از کومان به جای سجاد شهباززاده استفاده کرد. البته عملکرد این بازیکن نیز در ترکیب تیم برابر فولاد خوزستان مناسب بود تا کسی نتواند به این تصمیم قلعه‌نویی اعتراضی کند. اما چیزی که مشخص است مغضوب بودن این هافبک توسط قلعه‌نویی است که فعلاً فرصت بازی به نمی‌رسد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66641/علی‌محمدی-همچنان-مغضوب-قلعه‌نویی
بستن   چاپ