پیام سپاهان
آغاز به کار سامانه نرم‌افزار توزیع لاستیک در اصفهان
دوشنبه 2 مهر 1397 - 18:26:47
پیام سپاهان - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آغاز توزیع حواله لاستیک به رانندگان از طریق سامانه نرم افزار توزیع لاستیک خبر داد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری با اعلام این خبر گفت: باتوجه به شرایط موجود بازار و درخواست رانندگان مبنی بر نظارت جدی بر توزیع لاستیک، این امر با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و به وسیله انجمن های صنفی انجام می شود.
وی با اشاره به تاکیدات ویژه سازمان مبنی بر تشدید نظارت ها بر توزیع لاستیک، اظهار کرد: در فاز نخست، توزیع لاستیک بر اساس ثبت نام حضوری در سامانه نرم افزاری توزیع لاستیک انجام می شود.
خضری تصریح کرد: در فاز دوم ثبت نام خرید لاستیک به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام خواهد شد.
مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: با ثبت مشخصات لازم (ناوگان و مالک) متناسب با عرضه و نیاز واقعی رانندگان، لاستیک به متقاضیان تحویل می شود.
وی با بیان اینکه این سامانه با آدرس www.tire.rmto.ir در اختیار انجمن های صنفی قرار گرفته است، افزود: با این سامانه امکان رصد کامل اطلاعات ناوگان و راننده وجود دارد و بسته به میزان کارکرد ناوگان می توان اولویت های تخصیص را تعیین کرد.
کدخبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66666/آغاز-به-کار-سامانه-نرم‌افزار-توزیع-لاستیک-در-اصفهان
بستن   چاپ