پیام سپاهان
بیان محمودی در راه ذوب آهن
دوشنبه 2 مهر 1397 - 18:26:51
پیام سپاهان - سرمربی تیم راه یاب ملل سنندج سکان هدایت سبزپوشان اصفهانی را در دست می‌گیرد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، پس از آن که ذوب آهن به تیمداری در فوتبال بانوان پرداخت به دنبال یک مربی بومی بود که شناخت کامل و کافی از فوتبال اصفهان داشته باشد و در مدت زمان بسیار کمی که در اختیار داشتند تیم را ببندد، در این میان مدایم زاده بهترین گزینه برای ذوبی‌ها بر روی نیمکت این تیم نشست تا اولین فصل حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان را تجربه کنند تجربه‌ای که در پایان برای آن‌ها بد هم نبود.
سال بعد سبزپوشان ذوب آهن با منحل شدن تیم آینده سازان میهن با برخی از بازیکنان این تیم که راهی سپاهان نشده بودند وارد مذاکره شدند و فصل پر نوسانی را پشت سرگذاشتند.
اما در این فصل اولین خبری که از باشگاه ذوب آهن در خصوص تیم فوتبال بانوان بر روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت جدایی سرمربی این تیم از آن‌ها بود. مژگان مدایم زاده بعد از دو فصل هدایت تیم ذوب آهن راهی همیاری ارومیه شد تا تجربه‌ای دیگر در کارنامه مربیگری ثبت کند.
هرچند هنوز خبری رسمی جایگزینی محمودی از باشگاه ذوب آهن اعلام نشده است اما منابع غیر رسمی از مذاکره و قطعی شدن حضور بیان محمودی سرمربی فصل گذشته راه یاب ملل برای فصل جاری در کنار تیم فوتبال بانوان ذوب آهن خبر می‌دهند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66667/بیان-محمودی-در-راه-ذوب-آهن
بستن   چاپ