پیام سپاهان
حواستان به مردم باشد
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 9:47:51 AM
سیمای شهر
پیام سپاهان- در این مطلب آمده است: کاهش ارزش پول ملی در ماههای اخیر نکته حائز اهمیتی است که معیشت مردم را با چالش جدی مواجه ساخته است . در این میان آنچه که مهم است لزوم توجه و ترمیم حقوق کارمندان و کارگرانی است که اکنون با کاهش ارزش پول ملی بطور طبیعی با کسری شدید در اداره امور زندگی مواجه هستند.
هر چند دولت در موضوع تورم همچنان معتقد است که تورم چندانی در کشور وجود ندارد و بتازگی تورم حدود 15درصد شده است اما کافی است تورم نویسان دولت ؛ دست در جیب مبارک چند روزی بطور میدانی وارد کار و زار خرید مایحتاج و نیازهای اولیه و معیشتی شوند تا به عینه ببینند که قدرت خرید شان تا چه میزان کاهش یافته و درصد واقعی گرانی و تورم در جامعه چقدر اســت.
از ظواهر امر اینگونه پیداست که فعلا دولت تصمیمی برای ترمیم حقوق و افزایش آن متناسب با گرانی و تورم در جامعه ندارد که قشر حقوق بگیر اگر اینچنین باشد یقینا در ماههای اخیر در فشار و سختی زیادی قرار خواهند گرفت .
هر چند قشر کارمندان و کارگران همیشه همراه و همگام با دولت به وظایف و رسالت خدمتگزاری خود به مردم جامه عمل پوشانده اند ولی نباید فراموش کرد که اقتصـاد و مشکلات معیشتی موضوعی نیست که دولت بخواهد با وقت کشی و بی تفاوتی نسبت به آنها رفتار کند . حواس مسئولان باشد که در کنار گرانی مایحتاج عمومی ، فرارسیدن مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاهها فشار هزینه های مرتبط با تحصیل فرزندان را نیز بر خانواده ها دوچندان ساخته است. بد نیست به فکر مردم باشید !

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66810/حواستان-به-مردم-باشد
بستن   چاپ