پیام سپاهان
همزمان با هفته کودک
20 عنوان برنامه ویژه کودکان دراصفهان اجرا می شود
پنجشنبه 5 مهر 1397 - 17:08:57
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان اصفهان گفت: 20 عنوان برنامه در هفته کودک به همت این کانون در این استان اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، مهدی قربانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان اصفهان 61 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می کند، افزود: همایش "زندگی من" ، برپایی نمایشگاه های عاشورا از "نگاه کودکانه" ، "نقش قلم"، برگزاری نشست های تخصصی ویژه والدین در خصوص "مهارت های زندگی" ، " سجاده بندگی" ، دیدار با استاندار و بازدید از بیمارستان "امید" و "سید الشهدا (ع)" از مهمترین برنامه های هفته کودک در اصفهان است.
وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره استانی " قصه گویی" افزود : منتخبان این دوره از جشنواره به مرحله منطقه ای و در صورت موفقیت به مراحل کشوری و بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی راه پیدا می کنند.
قربانی گفت: این جشنواره در سه سطح کودکان و نوجوان زیر 18 سال، جوانان بالای 18 سال و پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها و در سه بخش عمومی، تخصصی و ارسال مقالات علمی خواهد بود.
وی افزود : در بخش عمومی و تخصصی که با موضوع "قصه زندگی من" برگزار می شود تاکنون 251 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان استان اصفهان افزود: در بخش عمومی افراد می توانند در 90 ثانیه مهمترین قصه زندگی خود را بیان کنند و در بخش تخصصی نیز به دو صورت قصه گویی کلاسیک یا قصه گویی خلاق، قصه زندگی خود را در 15 دقیقه بیان کنند.
وی ادامه داد: همچنین در بخش مقاله نویسی نیز علاقه مندان می توانند در چهار موضوع دنیای مدرن، عصر ارتباطات و حیات قصه ها ، قصه گویی تجربه اجتماعی و روابط انسانی ، قصه گویی رسانه و مهارت زندگی و قصه گویی تنوع و تبادل فرهنگی به ارائه اثر بپردازند.
14 تا 20 مهرماه هفته کودک نامگذاری شده است.
7134/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66939/20-عنوان-برنامه-ویژه-کودکان-دراصفهان-اجرا-می-شود
بستن   چاپ