پیام سپاهان
سرپرست تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان:
هر دو تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند/ نامی نو از موقعیت‌هایش استفاده کرد
جمعه 6 مهر 1397 - 15:28:23
پیام سپاهان - سرپرست تیم دختران کویر مس کرمان می‌گوید: 3 امتیاز پایان بازی برای تیمی است که از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند کاری که نامی نو در این دیدار انجام داد.
آنیتا جوان دل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی خیلی خوب و تنگاتنگی را شاهد بودیم. هر دو تیم در این بازی موقعیت‌های زیادی را داشتند. می‌توانستیم و توان آن را داشتیم که عملکرد بهتری داشته باشیم. تیم حریف، تیم بسیار خوب وباهوشی است، در نهایت تیمی پیروز می‌شود که بتواند از موقعیت‌هایی که داشته استفاده بهتری کند اتفاقی که امروز برای نامی نو افتاد و ما نتوانستیم از آن استفاده کنیم.
وی در خصوص کیفیت سالن 25 آبان گفت: سالن عالی بود. کیفیت کف پوش و در مجموع سالن 25 آبان یکی از بهترین سالن‌های موجود در ایران است که می‌تواند در عملکرد بازیکنان تأثیر مثبت داشته باشد.
سرپرست تیم دختران کویر مس کرمان با اشاره بالا رفتن سطح لیگ برتر در فصل جاری خاطر نشان کرد: سطح لیگ امسال بسیار بهتر و باکیفیت تر از سال گذشته شده است و دلیل این موضوع پخش شدن بازیکنان باکیفیت و ملی پوش در تمامی تیم‌ها است. امسال نمی‌توان نتایج را پیش بینی کرد موضوعی که فصل گذشته به راحتی می‌توانستی 4 تیم برتر پایان فصل را حدس بزنی اما امسال واقعاً شرایط بدین گونه نیست تمام تیم‌ها تلاش می‌کنند و می جنگنند تا نتیجه بگیرند و خود را در پایان لیگ سکویی در اختیار داشته باشند.
جوان در خصوص بازی بعدی تیمش گفت: هفته آینده دربی کرمان را خواهیم داشت. تیم مس تیم خیلی خوبی است و در این فصل دو بازیکن خیلی خوب از جمله اعتدادی را به خدمت گرفته وطی هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است پس باید جنگید.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66989/هر-دو-تیم-بازی-زیبایی-به-نمایش-گذاشتند--نامی-نو-از-موقعیت‌هایش-استفاده-کرد
بستن   چاپ