پیام سپاهان
همراه با مسافران پاراآسیایی جاکارتا/ ملی پوش اصفهانی پرتاپ دیسک
خانواده‌هایمان تنها اسپانسرهای همیشگی ما هستند/ بدون امکانات به دنبال مدال هستیم
شنبه 7 مهر 1397 - 15:06:23
پیام سپاهان - پرتاب گر دیسک تیم ملی دو ومیدانی جانبازان و معلولان کشورمان از آمادگی خوب خود برای کسب مدال در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا می‌گوید.
راضیه محمودی در گفت گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: از اردیبهشت ماه تمرینات غیر متمرکزی خوبی را در اصفهان زیر نظر مربیان خود پشت سر گذاشتیم. هفته‌ای 10 جلسه تمرینات تخصصی و بدنسازی داشتیم. شناخت نسبتاً خوبی از رقبای خود در این دوره از مسابقات دارم ورقیب اصلی من از کشور چین است که امیدوارم بتوانم با خوش رنگ‌ترین مدال به ایران و اصفهان برگردم.
وی افزود: مسئولان هیئت کم و بیش امکانات در اختیارمان قرار دادند، اما اسپانسر تمام ورزشکاران خانواده‌های آن‌ها هستند که همیشه در کنار آن‌ها بوده وهستند.
وی ادامه داد: این نخستین تجربه من برای حضور در مسابقات پاراآسیایی است و پیش از آن در سال 2016 مسابقات جهانی دبی شرکت داشتم.
پرتاب گر ملی پوش کشورمان با درخواست از مسئولان گفت: مسئولان بچه‌ها را بیشتر درک کنند و امکانات بیشتری از نظر اختصاص امکانات تمرینی و مباحث مالی و حمایتی برای آن‌ها در نظر بگیرند.
محمودی خاطر نشان کرد: از نظر فضای مناسب پیست انقلاب تنها فضای مناسب برای تمرین است که وضعیت زمین آن را همه می‌دانند و تمام ورزشکاران دو ومیدانی گلایه دارند و بارها و بارها این موضوع گفته شده اما اعتنایی به آن نمی‌شود. البته تمرینات در ورزشگاه انقلاب کم است. زمین انقلاب دایره تمرین و فنس برای ورزشکاران پرتاب دیسک ندارد و ایمنی زیاد رعایت نمی‌شود. ما با حداقل امکانات سعی می‌کنیم تمرینات خوبی داشته باشیم و بتوانیم مدال آوری کنیم.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67073/خانواده‌هایمان-تنها-اسپانسرهای-همیشگی-ما-هستند--بدون-امکانات-به-دنبال-مدال-هستیم
بستن   چاپ