پیام سپاهان
تعمیر و تجهیز مجموعه ورزشی فلاورجان به اتمام رسید
شنبه 7 مهر 1397 - 18:50:10
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان از پایان عملیات تعمیر و تجهیز مجموعه ورزشی "شهید بهشتی" این شهرستان خبر داد.
رحمان رئیسی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، تعمیرات زیربنایی و تعویض پوشش سقف، سامانه روشنایی کامل تعویض شده، رنگ آمیزی کل مجموعه و افزودن تشکهای کشتی، تاتامی، حلقه های بسکتبال و میله و تور والیبال را از جمله فعالیت های انجام شده در این مجموعه عنوان کرد.
به گفته وی این مجموعه ورزشی مشتمل بر 2 سالن چند منظوره، یک سالن 2 طبقه و خانه جوان است که می تواند برای ورزش بانوان و آقایان مورد استفاده قرار گیرد.
وی هزینه تعمیر و تجهیز مجموعه ورزشی شهید بهشتی فلاورجان را بالغ بر 6.5 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: زیربنای این مجموعه ورزشی بالغ بر 18 هزار متر مربع است.
رئیسی درباره تکمیل ورزشگاه 3 هزار نفری فلاورجان و سالن چند منظوره شهر کلیشاد نیز گفت : تکمیل این ورزشگاه چهار میلیارد تومان هزینه دارد و می توان در مدت حدود 2 سال نسبت به تکمیل آن اقدام کرد، همچنین طرح دوم با هزینه ای حدود 800 میلیون تومان در کمتر از 2 سال تکمیل خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان درباره زمین چمن مصنوعی شهر کلیشاد و سودرجان نیز گفت: برای تهیه چمن مصنوعی این زمین اقدام کرده ایم تا بتوانیم عملیات اجرایی آن را به اتمام برسانیم.
وی تصریح کرد: سرانه ورزشی در این شهرستان حدود 28 صدم متر مربع به ازای هر نفر است و با تکمیل و اجرای زیرساخت های ورزشی می توان این شاخص را افزایش داد.
شهرستان فلاورجان با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری غرب اصفهان واقع است.
6020/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67098/تعمیر-و-تجهیز-مجموعه-ورزشی--فلاورجان-به-اتمام-رسید
بستن   چاپ