پیام سپاهان
توسعه ورزش در مدرسه ها نیازمند توجه است
شنبه 7 مهر 1397 - 22:21:42
پیام سپاهان - کاشان- امام جمعه آران و بیدگل توسعه ورزش در مدرسه ها را ضروری برشمرد و گفت: باید در کنار هر واحد آموزشی در کشور یک ورزشگاه داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد موسوی روز شنبه در دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: دانش آموزان باید در کنار تعلیم و تربیت، ورزش را به صورت حرفه ای دنبال کنند.
وی با اشاره به کمبودهای آموزش و پرورش افزود: توزیع اعتبارات در حوزه آموزشی زیبنده نیست و باید بر اساس عدالت رفتار شود.
امام جمعه آران و بیدگل با اشاره تهاجم فرهنگی دشمن اضافه کرد: نگران نسل جوان هستیم و در این شرایط وظیفه آموزش و پرورش دوچندان است.
وی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را سندی راهبردی عنوان کرد و گفت: اجرای آن می تواند تحولات بسیار خوبی را رقم بزند، گرچه بدنه آموزش و پرورش از سالمترین نهادهای کشور می باشد که باید در زمینه تربیت معنوی جوانان هم تلاش کند.
نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: امسال برای پیشبرد بهتر هدف های آموزشی و ورزشی کشور اعتبار آموزش و پرورش به 57 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.
سید جواد ساداتی نژاد افزود: شهرستان آران و بیدگل از نظر نیروی انسانی ثروتمند است اما در زمینه های آموزشی و ورزشی کمبودهای زیادی دارد که نیازمند تخصیص اعتبارهای دولتی می باشد.
وی با اشاره به مشارکت بالای نیکوکاران آران و بیدگل در زمینه آموزش بیان کرد: فضای های ورزشی دانش آموزی مناسبی با کمک مردم ایجاد شده که می تواند در پیشبرد هدف های بلند مدت موثر باشد.
بنابر اعلام مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل، میانگین سرانه فضای ورزشی به ازای هر دانش آموز در این شهرستان بیش از میانگین کشوری و برابر با 75 سانتیمتر است.
به گزارش ایرنا، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش امروز برای بازدید از چند طرح نیمه تمام ورزشی آموزش و پرورش به آران و بیدگل سفر کرد.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67110/توسعه-ورزش-در-مدرسه-ها-نیازمند-توجه-است
بستن   چاپ