پیام سپاهان
تدبیر سازمان منطقه آزاد کیش دررفع مشکلات پروژه ها با همکاری بانک مسکن
يکشنبه 8 مهر 1397 - 13:35:08
پیام سپاهان - با تدبیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و همکاری بانک مسکن مشکلات 10 پروژه بزرگ جزیره کیش با امضای چند تفاهم نامه مرتفع شد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر انصاری لاری به منظور رفع دغدغه ها ومشکلات وتسهیل شرایط برای شهروندان، سرمایه گذاران وفعالان بخش خصوصی با دعوت از هیات مدیره بانک مسکن به عنوان یکی از بانکهایی که بیشترین مشارکت را در پروژه های سرمایه گذاری جزیره کیش دارد درخصوص رفع مشکلات 10 پروژه جزیره کیش اقدام کرد.
در برنامه ریزی به عمل آمده طی دوروز کاری با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، معاون ومدیران اقتصادی وحقوقی سازمان و اعضای هیات مدیره بانک مسکن نشست های اختصاصی با هریک از سرمایه گذاران پروژه ها به صورت مجزا برگزار شد و با بررسی مشکلات پروژه ها، تشریح وضعیت وارائه راهکار درچارچوب ضوابط ومقررات تصمیماتی اتخاذ شد و با امضای تفاهم نامه هایی درجهت حل مسائل و مشکلات پروژه ها گامی بزرگ برداشته شد.
این اقدام برای نخستین بار به همت دکتر انصاری لاری در جزیره کیش روی داده است وسازمان منطقه آزاد کیش به عنوان نهاد حاکمیتی درکنار مهیا کردن زیرساخت های توسعه پایدار، به یکی از ماموریت های خود به عنوان تسهیل کننده شرایط وامور برای فعالیت بخش خصوصی جامه عمل پوشاند .
تعامل خوب مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره ومسئولان بانک مسکن نقطه عطفی در رفع مشکلات این پروژه ها بود تا با حل این مسائل، بانک مسکن به عنوان همکار در پروژه به پیشبرد طرح ها کمک کند.
جدیت سازمان منطقه آزاد کیش در رسیدگی به وضعیت مشکلات پروژه ها و تعامل بانک مسکن با رویکرد انعطاف پذیری در رفع مشکلات این پروژه ها، اقدامی ارزشمند برای رونق جزیره کیش است و علاوه براعتماد آفرینی دربین مردم ، خریداران وسرمایه گذاران باعث می شود شرایط برای ادامه فعالیت این پروژه ها مهیا شود .
با تاکید دکتر انصاری لاری برگزاری این نشست ها در تعامل با دیگر بانک ها به منظور رفع مشکلات پروژه ها ادامه می یابد و در گام نخست مشکلات 10 پروژه در حوزه های تجاری، مسکونی، اداری وخدماتی در جلسه با هیات مدیره بانک مسکن مرتفع شد.
گفتنی است طی یک سال گذشته با تدبیر دکتر انصاری لاری جلسات متعددی توسط کارگروه معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف رفع مشکلات وحل مسائل پروژه ها برگزار شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67172/تدبیر-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-دررفع-مشکلات-پروژه-ها-با-همکاری-بانک-مسکن
بستن   چاپ