پیام سپاهان
مدیرکل راهداری اصفهان از ناجی23مسافر اصفهانی تقدیر کرد
يکشنبه 8 مهر 1397 - 20:19:45
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از بانویی که جان 23 نفر از سرنشینان اتوبوس را از مرگ حتمی نجات داده بود، تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا، مهدی خضری روز یکشنبه در دیدار با ام البنین رحمانی این بانوی ناجی مسافران گفت : اقدام سریع، هوشمندانه و شجاعانه خانم رحمانی که جان انسان های بیگناه از مرگ حتمی نجات داد، ستودنی و شایسته تقدیر است.
وی ادامه داد : اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان به نمایندگی از مردم ایران و سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور از این شجاعت و فداکاری قدردانی می کند.
وی همچنین از پیگیری جدی مقامات امنیتی و قضایی استان برای شناسایی مجرمین این حادثه خبر داد.
وی به خانواده راننده جوان آسیب دیده اطمینان داد: این موضوع تا به سرانجام رسیدن و مجازات مجرمان با جدیت پیگیری خواهد شد.
خضری برخورد و واکنش جامعه رانندگان استان اصفهان به این موضوع را خواستار شد و افزود : رانندگان باید راه خود را از معاندین نظام جدا کنند رانندگان و اجازه ندهند که مردم بی گناه قربانی تسویه حساب های افرادی که امروز در پوشش رانندگان ظاهر شده اند، قرار گیرند.
ام البنین رحمانی گفت : در زمان وقوع حادثه بیدار بودم و با صدای مهیب برخورد سنگ با شیشه و سپس اصابت سنگ به پایم از جا پریدم و شروع به فریاد زدن کردم.
وی ادامه داد : در حالی که درخواست کمک می کردم، فرمان اتوبوس را به دست گرفتم و کمک راننده را صدا زدم تا از خواب بیدار شود.
این مسافر اتوبوس تصریح کرد : صحنه وحشتناکی بود، پس از بیدار شدن کمک راننده که برادر راننده اتوبوس بود، اتوبوس متوقف و با نیروهای امنیتی واورژانس برای رسیدگی تماس گرفته شد.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته افرادی ناشناس به اتوبوس اصفهان به بوشهر واقع در محل پشتکوه سمیرم سنگ پرتاب کردند و آن سنگ به چشم راست راننده اصابت و او را بی هوش کرد، ام البنین رحمانی در این هنگام اتوبوس را هدایت و از سقوط آن به دره جلوگیری کرد و جان 23 سرنشین آن را نجات داد.
راننده جوان این اتوبوس همچنان در بیمارستان تحت درمان قرار دارد و سطح هوشیاری اش پایین گزارش شده است.
7150 /6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67207/مدیرکل-راهداری-اصفهان-از-ناجی23مسافر-اصفهانی-تقدیر-کرد
بستن   چاپ