پیام سپاهان
اصفهان میزبان همایش بین‌المللی "مدرسه و کنفرانس نظریه نمایش جبرها"
دوشنبه 9 مهر 1397 - 12:52:56
پیام سپاهان - همایش بین‌المللی مدرسه و کنفرانس نظریه نمایش جبرها از 17 تا 30 فروردین سال 98 در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.
دبیر علمی همایش بین‌المللی مدرسه و کنفرانس نظریه نمایش جبرها در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان با اعلام این خبر، گفت: در این همایش بین‌المللی، پژوهشگرانی از ایران، اتریش، یونان و نروژ انواع پشتیبانی و اتصال به نمایندگی گروه، دسته مثلثی، جنبه قطعی و ترکیبی از تعمیم اخیر کج نظریه و مدل جنبه‌های نظری و تئوری نمایندگی و دیگر مباحث نظریه نمایش جبرها را بررسی می‌کنند.
جواد اسدالهی هم‌چنین افزود: استادانی از دانشگاه‌های شیزوئوکا و ناگویا ژاپن، علم صنعت ایران، وسترن سیدنی استرالیا، سزین لهستان و دیگر دانشگاه‌های مطرح دنیا در این همایش سخنرانی خواهند کرد.
وی آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در این همایش را یازدهم بهمن‌ماه جاری و آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات به دبیرخانه همایش را دهم دی‌ماه اعلام کرد.
اسدالهی با بیان اینکه ریاضیات مدرن شامل سازه غیرخطی انتزاعی است، تصریح کرد: استفاده خطی کلاسیک و یا سازه‌های بتنی ترکیبی از جمله ماتریس، اپراتورهای خطی، کاربرد مهم جبر، هندسه، توپولوژی، تجزیه‌وتحلیل، نظریه رده، نظریه اعداد، فیزیک ریاضی و دیگر شاخه‌های ریاضیات و فیزیک محورهای این همایش بین‌المللی سه‌روزه است.
به گزارش ایسنا، همایش بین‌المللی مدرسه و کنفرانس نظریه نمایش جبرها از 17 تا 30 فروردین سال آینده در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی http://iscra.ui.ac.irمراجعه کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67244/اصفهان-میزبان-همایش-بین‌المللی-"مدرسه-و-کنفرانس-نظریه-نمایش-جبرها"
بستن   چاپ