پیام سپاهان
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:
در خصوص قانون بازنشستگان تابع قانون هستیم/ طرح کرامت طرحی برای بازنشستگان
دوشنبه 9 مهر 1397 - 16:45:52
پیام سپاهان - مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص قانون منع بکارگیری از بازنشستگان در مسئولیت‌های ورزشی گفت: تا کنون آنچه قطعی شده مربوط به روسای فدراسیون‌ها بوده و در خصوص وضعیت روسای هیئت‌های ورزشی هنوز چیزی مشخص نیست، اما در نهایت ما تابع قانون هستیم.
محمد سلطان حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اینکه پست ریاست هیئت‌های ورزشی یک بحث داوطلبانه است و شغل محسوب نمی‌شود و هیچ حقوقی به فرد تعلق نمی‌گیرد، این ابهام وجود دارد که این افراد شامل این قانون هستند یا خیر؟ که البته در کنار این موضوع بحث دو شغله بودن نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: هنوز قانون در خصوص این مساله که آیا هیئت‌های ورزشی را در بر بگیرد یا خیر، به جمع بندی نهایی نرسیده است، در نهایت ما تابع و مجری قانون هستیم و هر چیزی که در مجلس به تصویب برسد و از سوی وزارت ورزش و جوانان به ما ابلاغ شود تابع آن هستیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به روز سالمند گفت: در خصوص این مساله علاوه بر برگزاری همایش‌ها و مسابقات و برنامه‌های خاصی که در طول سال برای این قشر از جامعه داریم، کتاب‌های زیادی را تألیف کردیم و علاوه بر آن طرح کرامت چندین سال در استان اجرا می شود و سالمندان با تهیه و ارائه آن از تخفیف در استفاده از اماکن ورزشی برخوردار خواهند شد.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67275/در-خصوص-قانون-بازنشستگان-تابع-قانون-هستیم--طرح-کرامت-طرحی-برای-بازنشستگان
بستن   چاپ