پیام سپاهان
همراه با بازی‌های آسیایی پاراآسیایی جاکارتا/ ملی پوش اصفهانی تیم والیبال بانوان:
این دوره برای طلا می‌جنگیم
سه شنبه 10 مهر 1397 - 13:01:43
پیام سپاهان - ملی‌پوش اصفهانی تیم والیبال نشسته ایران از انگیزه زیاد تیم ملی برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا و کسب مدال طلای این دوره داریم.
زینب ملکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: تمرینات بسیار خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم و آخرین اردوی ما متصل به اعزام به جاکارتا بود. با توجه به تمریناتی که داشتیم تیم از آمادگی خوبی برخوردار است و انگیزه زیادی برای حضور در این دوره از بازی‌ها داریم.
وی افزود: عملکرد تیم ملی همیشه در مسابقات خوب بوده و در هر دوره بر روی سکو بودیم اما امسال امید زیادی به کسب مدال طلا داریم.
وی ادامه داد: این سومین تجربه من به همراه تیم ملی در بازی‌های پاراآسیایی است. در مسابقات گوانجو به مدال برنز رسیدیم و در دوره گذشته در اینچئون با یک پله صعود با کسب مدال نقره بر سکوی دوم قرار گرفتیم امیدوارم در این دوره بتوانیم به مدال طلا و قهرمانی دست پیدا کنیم تا ویترین افتخاراتم تکمیل شود.
عضو اصفهانی تیم ملی والیبال نشسته ایران در خصوص اصلی‌ترین رقیب ایران در مسابقات آسیایی گفت: قدر مسلم چین حریف قدری برای ما محسوب می‌شود. البته ژاپن هم تیم خوبی دارد، باتوجه به اینکه آن‌ها میزبان پاراالمپیک 2020 هستند تلاش می‌کنند تا نتیجه خوبی بگیرند.
ملکی خاطر نشان کرد: نیروی جوانی و انگیزه‌ای که در بین بازیکنان ما است می‌تواند برای رقبایمان دردسرساز شود.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67330/این-دوره-برای-طلا-می‌جنگیم
بستن   چاپ