پیام سپاهان
امنیت پایدار با مشارکت مردم و مسئولان ایجاد می‌شود
چهارشنبه 11 مهر 1397 - 9:58:57 AM
ایسنا
پیام سپاهان- سید محمد جوادی در همایش فعالان کشاورزی نوش‌آباد، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و نگرانی‌هایی که به علت بیکاری و کمبود اشتغال در جامعه ایجاد شده است دستگاه قضایی و نیروی انتظامی هر چند که امنیت را برقرار می‌کنند، اما بدون حمایت مردم این امنیت پایدار نیست.

وی افزود: هر چند تامین امنیت توقع به حق مردم است، اما پایداری امنیت نیازمند مشارکت مردم است و ثابت شده که در هر زمان از مردم و حمایت مردم کمک گرفته‌ایم در رسیدن به هدف موفق بوده‌ایم.

دادستان آران و بیدگل تأکید کرد: بیشتر سرقت‌هایی که در دشت‌ها و دامداری‌ها شده است، محل سرقت در جایی دور از دسترس و متروکه بوده است که تمرکز دامداری‌ها به صورت مجتمع باعث ارتقا امنیت می‌شود.

وی با اشاره به اعتراف سارقان و شیوه‌های سرقت تصریح کرد: شناسایی راه‌های نفوذ سارقان به دامداری‌ها و رفع آن توسط کشاورزان و دامداران می‌تواند ضریب امنیت را افزایش بدهد.

جوادی گفت: کشاورزان و دامداران هر دشت، چنانچه یک بانک اطلاعاتی از نام صاحبان دشت، نوع و تعداد دام و مشخصاتی شبیه این داشته باشند، ضریب امنیت مزرعه افزایش پیدا می‌کند.

 همایش فعالان کشاورزی نوش‌آباد با هدف آشنایی کشاورزان و دامداران با سیاست‌های جدید دولت و راهکارهای تعامل دستگاه‌های نظامی و قضایی برای تأمین امنیت مزارع و دامداری‌ها در تالار سردار شهید راحمی این شهر برگزار شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67415/امنیت-پایدار-با-مشارکت-مردم-و-مسئولان-ایجاد-می‌شود
بستن   چاپ