پیام سپاهان
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:
برای والیبال اصفهان باید بدنبال اسپانسر بود
چهارشنبه 11 مهر 1397 - 12:24:16
پیام سپاهان - مدیر کل ورزش وجوانان استان اصفهان با اشاره به موفقیت‌های والیبال اصفهان در سالهای اخیر گفت: اگر بتوانیم در بخش آقایان اسپانسر جذب کرده و تیمداری کنیم به موفقیت خوبی دست یافتیم و برای این امر باید دست در دست هم دهیم.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، محمد سلطان حسینی در مجمع سالیانه هیئت والیبال استان اصفهان که امروز در تالار افتخارات سرای ورزشکاران اصفهان با حضور مسئولان فدراسیون والیبال و اعضا مجمع برگزار شد، اظهار کرد: والیبال ایران با توجه به سرمایه گذاری و حمایت‌های خوبی که شده است توانسته در سالهای اخیر جایگاه و مقام‌های خوبی را کسب کند و با توجه به حضور بازیکنان خوبی که از اصفهان در تیم‌های ملی شاهد هستیم در بخش بانوان و آقایان و رده‌های مختلف سنی این نشانگر روند رو به رشد والیبال اصفهان است.
وی ادامه داد: براساس برخی آمارها که از هیئت کسب کردیم حاکی از این است که در بخش بانوان موفقیت‌های خوبی داشتیم که باید به تلاش‌های فریبا صادقی هم اشاره کرد که جز توسعه والیبال چیز دیگری در ذهن ندارد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در بخش آقایان فعالیت‌های خوبی صورت گرفته نیز نوید موفقیت‌هایی را برای آینده می‌دهد. اصلی‌ترین دغدغه اصفهانی‌ها تیمداری آقایان و بانوان در لیگ برتر است.
سلطان حسینی گفت: در بخش آقایان اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدوارم شرایطی فراهم شود که بازیکنان اصفهانی بتوانند در تیم شهرشان بازی کنند. باید دست به دست هم دهیم تا اسپانسری در این حوزه جذب کنیم.
کدخبرنگار:13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67432/برای-والیبال-اصفهان-باید-بدنبال-اسپانسر-بود
بستن   چاپ