پیام سپاهان
تصادف های جرحی در آران و بیدگل 12 درصد کاهش دارد
چهارشنبه 11 مهر 1397 - 22:42:50
پیام سپاهان - کاشان- فرمانده انتظامی آران و بیدگل از کاهش 12 درصدی حادثه های رانندگی منجر به آسیب دیدگی از ابتدای سال جاری تا کنون به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش ایرنا، سرهنگ مسعود سپهوند عصر چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران بدون اشاره به جزئیات بیان کرد: 6 ماهه نخست امسال تصادف های منجر به وارد آمدن زیان مالی نزدیک به هفت درصد و حادثه های رانندگی منجر به فوت نیز یک درصد در آران و بیدگل کاهش نشان می دهد.
وی به افزایش 99 درصدی توقیف موتورسیکلت در آران و بیدگل در 6 ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزود: دستگیری معتادان 48 درصد و دستگیری دزدان 53 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
فرمانده انتظامی آران و بیدگل همچنین با اشاره به دستگیری سه مجرم اضافه کرد: یک نفر به جرم کلاهبرداری پنج میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی و یک دزد سابقه دار اماکن عمومی، خانه ها و احشام با 12 فقره دزدی دستگیر شد.
وی همچنین از دستگیری یک رمال در سال جاری خبر داد که میزان قابل توجهی مواد مخدر، وسایل قاچاق، رمالی و گنج یاب به همراه داشت.
سپهوند در ادامه نیز از کشف 12 میلیارد ریال کالای قاچاق آرایشی در سال جاری خبر داد.
به گفته وی 35 برنامه فرهنگی، ورزشی و بصیرتی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از جمله غبارروبی گلزار شهدا، صبحگاه مشترک، رزمایش موتورسواران قانونمند، همایش همیاران پلیس، نشست تخصصی و برگزاری جلسه های پرسش و پاسخ در آران و بیدگل برگزار خواهد شد.
13 مهرماه به عنوان روز نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67512/تصادف-های-جرحی-در-آران-و-بیدگل-12-درصد-کاهش-دارد
بستن   چاپ