پیام سپاهان
سرمربی اهورا بهبهان:
تیم ما جوان و بومی است
پنجشنبه 12 مهر 1397 - 23:27:19
پیام سپاهان - اصفهان - سرمربی تیم فوتسال اهوار بهبهان گفت : تیم ما جوان و بومی است و دیدار با گیتی پسند تجربه خوبی برایمان بود.
به گزارش ایرنا، محسن علیپور شامگاه روز پنجشنبه بعد از شکست مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران با تبریک پیروزی تیم گیتی پسند در این دیدار به کادر فنی و هواداران این تیم افزود: بازی خیلی خوبی بود و این دیدار یک تجربه جدید و بسیار خوبی برای بازیکنان جوان ما به شمار آمد.
وی اظهارداشت: تیم ما بومی و جوان است و ما در مقابل تیمی بازی کردیم که از بازیکنان تیم ملی هستند و شخصیت فنی و اخلاقی شان در کل کشور مشخص است.
وی خاطرنشان کرد: تیم ما 9 نفر به اصفهان آمده بود و از تمام توانمان در این دیدار استفاده کردیم و سعی کردیم بازی جوانمردانه ای را به نمایش بگذاریم.
علیپور ادامه داد : درنیمه اول بازیکنان ما تحت تاثیر نام بازیکنان گیتی پسند بودند و نیمه دوم نیز از لحاظ بدنی کم آوردیم و بازی را واگذار کردیم.
به گفته وی بضاعت ما همین است و امیدوارم در دیدارهای آینده بهتر عمل کنیم.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و اهورا بهبهان در هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 17 امروز پنجشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و تیم میزبان توانست با نتیجه هشت بر سه تیم میهمان را شکست دهد.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67581/تیم-ما-جوان-و-بومی-است
بستن   چاپ