پیام سپاهان
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند:
اهورا تمام مدت بسته بازی کرد/ نیاز به ریکاوری فنی داشتیم
پنجشنبه 12 مهر 1397 - 23:27:55
پیام سپاهان - سرمربی گیتی پسند از فشار تیمش مقابل بازی بسته ای که تیم اهورا از ابتدا تا پایان بازی می‌گوید.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، رضا لک پس از برد پر گل تیمش مقابل اهورا بهبهان اظهار کرد: به جهت خلق موقعیت‌های ایجاد شده در بازی بازی خیلی خوبی بود. تیم اهورا تیمی است که بسته بازی می‌کند و از ابتدا تا انتها با دفاع بسته بازی کرد. اگر قرار باشد 9 بازیکن در فضایی حدود 20 در 20 بازی کنند کار بسیار سخت می‌شود.
وی افزود: می دانیم این سبک بازی سخت است و خوشبختانه در شروع بازی به گل رسیدیم و بعد از آن گل‌های خود را افزایش دادیم. طبیعی بود با فشاری که ما ایجاد کردیم نیاز بود در بخش‌های از بازی، بازی به سمت ریکاوری برود.
وی ادامه داد: برای بازی‌های آینده نیاز داشتیم پاور پلی را نیز در این بازی اجرا کنیم، بعد از بازی مقابل شهروند ساری نیاز بود که یک ریکاوی فنی هم داشته باشیم که خوشبختانه در این بازی صورت گرفت.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص بازیکنان اهورا گفت: آن‌ها بازیکنان جدید داشتند، به آن‌ها تبریک می گویم. همچنین از هواداران تشکر می‌کنم که ما را در این دیدار حمایت کردند.
لک در پاسخ به این سئوال که آیا برای رسیدن به گل‌های بیشتر از پاور پلی استفاده کردید، خاطر نشان کرد: قصد ما اجرا پاور پلی برای گل زنی نبود؛ بلکه تمرین و حفظ نتیجه برای بازی‌های آینده که اگر به مشکل برخوردیم از آن استفاده کنیم. عصبانیت من هم به همین دلیل بود که بازیکنان آن را جدی نگرفته بودند. شاید بعد از زدن چند گل نیاز به این کار نمی‌دیدند، ولی برنامه ما این نبود که از این طریق گل زنی کنیم بلکه می‌خواستیم این برنامه را در شرایط مسابقه امتحان کنیم که ابتدا این گونه نشد اما در ادامه شرایط بهتر شد.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67583/اهورا-تمام-مدت-بسته-بازی-کرد--نیاز-به-ریکاوری-فنی-داشتیم
بستن   چاپ