پیام سپاهان
سپاهان- نساجی در یک هشتم جام حذفی
زور دو تیم در نیمه اول به یکدیگر نرسید
جمعه 13 مهر 1397 - 21:06:31
پیام سپاهان - تیم فوتبال سپاهان در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف نساجی مازندران رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک در نیمه نخست به پایان رسید.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، شاگردان امیر قلعه‌نویی در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی به مصاف شاگردان جواد نکونام رفتند که این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
این دیدار از ساعت 18:15 در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شد. 
علیرضا فغانی به همراه محمدرضا مدیر روستا و مهرداد نجفی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
بازی از همان دقایق ابتدایی با حمله تیم میزبان همراه شد و سپاهانی‌ها بر روی تیم نساجی فشار وارد می‌کردند.
در دقیقه 4 اولین موقعیت جدی بازی توسط مهرداد محمدی رقم خورد و این بازیکن با یک شوت دروازه لک را تهدید کرد،اما این دروازه‌بان بود که با واکنشی مناسب به اوت فرستاد.
توپ اوتی را کومان با سانتری دقیق بر روی دروازه نساجی سانتر کرد تا بازهم مرد نبردهای هوایی، استنلی کی‌روش در هوا به توپ ضربه بزند تا سپاهان را خیلی زود به گل برساند.
در ادامه بازی با فشارهای سپاهانی‌ها همراه بود اما خطری دروازه هیچ کدام از دروازه تیم‌ها را تهدید نمی‌کرد.
در دقیقه 24 نساجی مازندران صاحب یک کرنر شد و با ضربه سر ولسیانی به بیرون رفت.
بازیکنان نساجی که به دنبال جبران گل خورده بودند با فشارهای متعددی بر روی دروازه سپاهان سعی بر دست پیدا کردن به اولین گل خود داشتند.
آن‌ها در دقیقه 26 صاحب ضربه آزاد از سمت چپ سپاهان شدند.
ارسال شجاعی با ضربه سر مهدی کیانی همراه بود و پس از آن به سر سجاد شهباززاده برخورد کرد و به درون دروازه نیازمند وارد شد تا گل به خودی سپاهان بازی را به تساوی بکشاند.
اما پس از گل این بازیکنان سپاهان بودند که بازی را در دست گرفتند و توپ را در زمین تیم حریف به گردش در آوردند.
در دقیقه 32 زردپوشان اصفهانی با یک پرتاب اوت بلند توسط خالد شفیعی توپ را بر روی دروازه لک ارسال کردند که مهرداد محمدی با شوتی توپ را روانه دروازه او کرد اما با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند دفع ناقص ایران‌پوریان موجب شد توپ به پشت محوطه جریمه سپاهان به ممشلی برسد ولی شوت روی پای او با فاصله کمی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.
سوت فغانی پس از این توپ به نشانه پایان نیمه اول به صدا در آمد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67622/زور-دو-تیم-در-نیمه-اول-به-یکدیگر-نرسید
بستن   چاپ