پیام سپاهان
نیازمند: به حداقل حق‌مان رسیدیم .
شنبه 14 مهر 1397 - 00:40:02
پیام سپاهان - دروازه‌بان تیم سپاهان معتقد است جام حذفی جای اشتباه نیست وگرنه باید تاوان سنگینی داد و پیروز شدن تیمش برابر نساجی حداقل حق آن‌ها از این دیدار بوده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، پیام نیازمند پس از پیروزی تیمش برابر نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: جام حذفی جای هیچگونه اشتباهی نیست و با کوچکترین اشتباهی باید تاوان سنگینی پس داد. خدا را شکر می‌کنم که بازی را پیروز شدیم و فکر می‌کنم به حداقل حقمان رسیدیم.
وی ادامه داد: در طول بازی به غیر از آن یک موقعیتی که فکر می‌کنم یک لحظه با غفلت خودمان گل را دریافت کردیم، موقعیت دیگری نساجی نداشت و خوشبختانه توانستم برای تیم مفید باشم و پیروز از زمین خارج شویم.
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در ادامه گفت: ضربات پنالتی می‌توانست بهتر باشد، ولی خوشبختانه توانستم به تیم کمک کنم و یک پنالتی را هم بگیرم، ولی به نظر خودم می‌توانستم بهتر کار کنم و آن پنالتی‌هایی که به سویش رفتم را نیز می‌گرفتم مهم برنده شدن بود و بچه ها نیز در ضربات پنالتی عالی کار کردند و خوشبختانه پیروز شدیم.
وی درباره حمایت تماشاگران بیان کرد: واقعا دست تک تکشان را می‌بوسم. آن‌ها یک صدا بیش از 10 دقیقه من را تشویق می‌کردند و ممنون دارشان هستم.
نیازمند در پایان درباره بازی بعدی آن‌ها در لیگ با نساجی‌مازندران گفت: شرایط لیگ با جام حذفی تفاوت دارد، استرسی که در جام حذفی وجود دارد در لیگ وجود ندارد و باید سعی کنیم نقطه ضعف هایمان را پوشش بدیم در این دو هفته‌ای که باقی مانده تا بازی بعدی تا ببینیم چه پیش می‌آید
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67627/نیازمند--به-حداقل-حق‌مان-رسیدیم-
بستن   چاپ