پیام سپاهان
کیانی:
گل نشدن پنالتی حریف با ما کمک کرد/ از ایرانپوریان بابت نکته پنالتی زدن تشکر می‌کنم
شنبه 14 مهر 1397 - 00:40:04
پیام سپاهان - هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانستیم بازی سختی خواهد بود و تیم نکونام و نساجی بسیار خوب و پرقدرت خواهند بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، مهدی کیانی پس از پیروزی تیمش برابر نساجی اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی خواهد بود و تیم نکونام و نساجی بسیار خوب و پرقدرت بازی کردند و به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم در آینده موفق باشند.
وی ادامه داد: ما تیم سپاهان هستیم و با صحبت‌هایی که قلعه‌نویی کرد و تمرکز بازیکنان توانستیم به گل هم برسیم. البته گل بدی نیز دریافت کردیم. مشاهده کردید که از دقیقه یک تا 90 سوار بر بازی بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتر هم بزنیم. خدا را شکر که در پنالتی بردیم و دل هواداران را شاد کردیم.
هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره حمایت هواداران و حضور آن‌ها گفت: از هواداران ممنون هستیم. فوتبال بدون هوادار لذت ندارد نه سپاهان بلکه در همه تیم‌ها اینگونه است. با تمام قدرت کار می‌کنیم تا شرمنده آن‌ها نشویم.
وی پیرامون اعتراض به گل نساجی گفت: فغانی داوربزرگی است اما بازیکن حریف من را هل داد و شارژ کرد و همان توپ خورد به پای بازیکنان‌مان و وارد گل شد اما فوتبال همین است مهم این است که یکدل شدیم و پیروز شویم. خیلی خوب بازی کردیم و برنده شدیم. 
کیانی درباره اینکه هنگام زدن آخرین پنالتی استرس داشت یا خیر گفت: زدن پنالتی پنجم خیلی سخت است و ممنونم از محمد ایرنپوریان که آمد یک حرکتی را به من گفت و توانستم پنالتی را گل کنیم محمد یکی از بهترین پنالتی‌زنان لیگ است و به من گفت آرام به پشت توپ برو و ندو از او ممنونم. شاید هر بازیکن دیگری هم پشت این ضربه بود توپ گل می‌شد ما تیم همدلی هستیم و این گل را به پسرانم تقدیم می‌کنم که در هتل به آن‌ها قول گلزنی داده بودم.
وی در مورد اینکه پنالتی که عباس‌زاده خراب کرد به سپاهان کمک کرد تا پیروز شود گفت: بله، پنالتی پنجم آن‌ها که گل نشد خدا به ما کمک کرد و پیام نیازمند هم خیلی خوب در دروازه ما ایستاد به او خسته نباشید می‌گویم مهم برنده شدن سپاهان ما است خدا را شکر که بردیم و امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67630/گل-نشدن-پنالتی-حریف-با-ما-کمک-کرد--از-ایرانپوریان-بابت-نکته-پنالتی-زدن-تشکر-می‌کنم
بستن   چاپ