پیام سپاهان
دروازه بان نساجی مازندران:
از تیم بزرگی چون سپاهان چیزی کم نداشتیم
شنبه 14 مهر 1397 - 00:40:04
پیام سپاهان - دروازه‌بان تیم نساجی مازندران می‌گوید پنالتی‌ها 50_50 است اما نشان دادیم که چیزی از سپاهان کم نداشتیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان حامد لک پس از شکست تیمش برابر سپاهان و حذف از جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و نشان دادیم از تیم‌های بزرگی مانند سپاهان چیزی کم نداریم. بازیکنانمان با تمام توانشان بازی کردند و فوق‌العاده خوب بودیم.
وی ادامه داد: موقعیت‌هایی داشتیم که تبدیل به گل نشد و بازی به ضربات پنالتی کشید. پنالتی هم 50-50 است و هر تیمی می‌تواند در آن به پیروزی برسد.
دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران درباره اینکه چرا در برخی دقایق خودش توپی که به بیرون رفته بود و به جای توپ‌‌جمع‌کن‌ها به زمین می‌آورد و اعتراض هواداران سپاهان به او برای اتلاف وقت گفت: توم جمع ‌کن نبود و در چند صحنه چند توپ به داخل زمین آمده بود، چند بار هم برای اینکه نفس بگیرم رفتم چراکه پای من درد داشت و به همین دلیل چند بار توپ‌ها را خودم به زمین آوردم. بازی 120 دقیقه طول کشید و نیازی به اتلاف وقت از طرف من وجود نداشت.
لک درباره عملکرد خود در زمان ضربات پنالتی‌ گفت: همان‌طور که گفتم پنالتی 50-50 است و از قبل مشخص نیست که یک دروازه‌بان همه پنالتی‌ها را مهار و یا تمام آنها وارد دروازه‌اش می‌شود. مهار کردن پنالتی یا گل شدن آن هم جزو اتفاقات فوتبال است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67631/از-تیم-بزرگی-چون-سپاهان-چیزی-کم-نداشتیم
بستن   چاپ