پیام سپاهان
مربی تیم فوتبال سپاهان:
امروز سپاهان به معنای واقعی تیم بود
شنبه 14 مهر 1397 - 12:40:06 AM
مهر
پیام سپاهان - اصفهان – مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: امروز سپاهان به معنای واقعی تیم بود و تا آخر همینطور ادامه می‌دهیم.

 امیر قلعه‌نویی  بعد از پیروزی سپاهان مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران حاضر نشد و میگوئل تکسیرا، مربی سپاهان که به جای او حاضر شده بود، پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: امروز بازی زیبایی شاهد بودیم و دو تیم متفاوت در زمین حاضر بودند و نساجی نگران این بود که گل نخورد و بسته بازی کرد. نساجی از نظر دفاعی سازماندهی شده بازی کرد و امروز مقابل سپاهان قوی بازی کردند.
وی افزود: ما چون بازی را محکم شروع کردیم، حتی به وقت اضافه هم کشیده شد و ما موقعیت‌های خیلی زیادی به وجود آوردیم و از سمت راست، چپ، وسط و با حرکتی که از قبل تعیین شده بود، ما صددرصد پیروز این بازی می‌شدیم زیرا برای رسیدن به امتیاز برنامه‌ریزی کرده بودیم.
مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: خطایی که روی کیانی بازیکن ما شده را بدون شک آقای فغانی ندیده اما داور چهارم ما دید. بعد از آن سعی کردیم حمله کنیم و موقعیت‌هایی زیادی به وجود آوردیم و پنالتی هم گرفتیم. نکته قابل توجه این بود که سپاهان حالا، تیم زنده‌ای است و این سپاهان، سپاهان امیر قلعه‌نویی است. امروز دیدید که تیم ما جنگید و توانست نتیجه بگیرد.
وی ادامه داد: بدون شک در ادامه نیز همینطور ادامه می‌دهیم و شادی‌های زیادی به هواداران فوتبال اصفهان تقدیم می‌کنیم. حضور هواداران بسیار مهم است و آنها به میزان قابل توجهی به ما کمک می کنند. مهم این است که تیم احساس کند که این هواداران همیشه با آن هستند و ما باید متحد باشیم و همینطور ادامه دهیم.
مربی تیم سپاهان با اشاره به پنالتی‌های بیان داشت: در بخش پنالتی اعتقاد من این است که پنالتی شانس نیست بلکه باید هر روز کار کنیم و ما این کار را کرده بودیم. ما روی دروازه‌بان خود کار کردیم که بتواند پنالتی بگیرد و بازیکنان ما نیز خوب پنالتی زدند و باید بگویم ما روی لحظه به لحظه بازی کار کردیم. امروز نشان دادیم که با هم بودن تیم و آقای قلعه‌نویی نتیجه بخش است.
وی ادامه داد: این تیم از هر جهت آماده است هم برای بازی‌های جام حذفی و هم برای مسابقات لیگ برتر. بازیکنانی که بازی نکردند نیز با تیم متحد هستند. همه تیم کار می‌کنند تا شرایط ما بهتر شود.
تکسیرا در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر پیرامون دلیل اینکه امسال قلعه‌نویی با مشکلات حاشیه‌ای معمول درباره بازیکنان مواجه نیست، چیست، گفت: تفاوت یک مربی بزرگ و مربی معمولی در این است که مربی بزرگ خیلی چیزها می‌تواند به دست آورد اما هر سال می‌خواهد از سال گذشته بهتر و بیشتر به دست آورد. این فرق سپاهان سال گذشته و امسال است. تفکر مربی ما به بازیکنان القا شده است. بعضی وقت‌ها تیم ما خوب بازی نمی‌کند اما باید به نشان سپاهان نگاه کنیم و به آن احترام بگذاریم و بدون شک تا آخر با همین شرایط ادامه می‌دهیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67635/امروز-سپاهان-به-معنای-واقعی-تیم-بود
بستن   چاپ