پیام سپاهان
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:
اعزام شش دستگاه اتوبوس از اصفهان به اردوی راهیان نور
شنبه 14 مهر 1397 - 15:30:55
پیام سپاهان - معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 18 دستگاه اتوبوس از دانش آموزان به غرب کشور اعزام می‌شوند که شش دستگاه اتوبوس از استان اصفهان، سه دستگاه از استان یزد و 9 دستگاه از استان چهارمحال بختیاری است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمدجواد احمدی امروز (شنبه) در نشست خبری اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: سال تحصیلی 97-98 آغاز شده و سالی که گذشت با همه فرازها و نشیب‌ها و سختی‌هایی که داشت سپری شد و آموزش و پرورش با همه مشکلات با وضعیت کاملاً مناسبی سال تحصیلی را به پایان رساند.
وی افزود: در ارزیابی دستگاهی در کل استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش از نظر عملکرد به عنوان اداره برتر شناخته شد که بیانگر عملکرد همکاران ما در سراسر استان اصفهان است. مدیر، آموزگار و خدمتگزار مدارس در دورترین نقاط استان مظلومانه و گمنام انجام وظیفه می‌کنند.
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: نظر آموزش و پرورش برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور مثبت است چرا که این اردوها یک کلاس درس و یک یادگیری فعال است. این اردوها برای دانش آموزان نشاط شادی و جنب و جوش ایجاد می‌کند و سبب می‌شود دانش آموزان تجارب جدیدی را کسب کنند.
احمدی گفت: اردوهای راهیان نور علاوه بر آنچه که گفته شد سبب می‌شود دانش آموزان، به گذشته خود افتخار کنند و پیوندی میان گذشته پرافتخار و روح آزادگی بر مبنای دین، اعتقاد، خدا، پیامبر و سینه سپر کردن در مقابل متجاوزان ایجاد شود.
وی افزود: اردوهای راهیان نور با همکاری آموزش و پرورش و بسیج با هدفی والا و ارزشمند برگزار می‌شود.
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه به لحاظ اعتقادی و خودباوری ما می‌توانیم منویات رهبر انقلاب را دنبال کنیم، اظهار کرد: هرسال در کشور یکی از استان‌ها را به عنوان پایگاه اعزام اردوهای راهیان نور انتخاب می‌کنند که امسال استان اصفهان و شهرستان نجف‌آباد انتخاب شده است. این حرکت خودجوش فردا از کنار آرامگاه شهید حججی آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: 18 دستگاه اتوبوس دانش آموزان را به غرب کشور اعزام می‌کنند که شش دستگاه اتوبوس از استان اصفهان، سه دستگاه از استان یزد و 9 دستگاه از استان چهارمحال بختیاری است.
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، افزود: بعد از انجام مراسم، دختران دانش‌آموز نیز اعزام می‌شوند که خوشبختانه امسال نیز از این اردوها استقبال خوبی شده است.
احمدی با بیان اینکه اردو راهیان نور در دو مرحله انجام می‌شود، تصریح کرد: مرحله اول اردوها تا قبل از اربعین حسینی انجام می‌شود که اعزام دختران را شامل می‌شود و مرحله دوم پس از اربعین حسینی است که اعزام دختران و پسران است را تواما در بر می‌گیرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67682/اعزام-شش-دستگاه-اتوبوس-از-اصفهان-به-اردوی-راهیان-نور
بستن   چاپ