پیام سپاهان
مزروعی: طرح بازچرخانی آب سیاسی شده است
يکشنبه 15 مهر 1397 - 12:40:43
پیام سپاهان - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همچون بسیاری از مسائل، درگیر سیاسی بازی شده‌ایم. این طرح یک مساله کاملا تخصصی است پس چرا باید برای چنین طرحی وارد زور آزمایی‌های سیاسی شویم؟
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، مهدی مزروعی صبح امروز (یکشنبه) در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: حقیقت این است که تجربه معلم سخت‌گیری است. در خصوص زاینده رود بیش از 40 سال است که انواع برنامه‌ها را امتحان کرده‌ایم. درباره این طرح موسوم به آب‌چرخانی نظری ندارم، تنها معتقد هستم این طرح تا کنون به صورت رسمی و مدون ارائه نشده است به خصوص برای شورای شهر.
وی ادامه داد: برای یک بار هم که شده همه ذی‌نفوذان، اساتید دانشگاه و افرادی را که می‌توانند در این زمینه اظهار نظر کنند دعوت کنیم تا در فرایندی شفاف در رابطه با این طرح اظهار نظر کنند تا اشتباهات گذشته تکرار نشود.
سخنگوی شورای شهر اصفهان، تصریح کرد: همچون بسیاری از مسائل، درگیر سیاسی بازی شده‌ایم. این طرح یک مساله کاملا تخصصی است پس چرا باید برای چنین طرحی وارد زور آزمایی‌های سیاسی شویم؟
مزروعی گفت: مردم ما را نخواهند بخشید اگر این طرح به نفع مردم باشد و اجرا نشود و مردم ما را نخواهند بخشید اگر این طرح به ضرر مردم و شهر اصفهان باشد و اجرا شود. سال ها اشتباه کرده‌ایم پس دیگر اشتباه نکنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67746/مزروعی--طرح-بازچرخانی-آب-سیاسی-شده-است
بستن   چاپ