پیام سپاهان
مسئول کمیته راگبی:
بازیکنان عشق راگبی پرورش می‌دهیم/ راگبی اصفهان را از صفر شروع می‌کنیم
يکشنبه 15 مهر 1397 - 12:40:55
پیام سپاهان - مسئول کمیته راگبی هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان با اشاره به نبود زیر ساخت‌ها و مشکلاتی که این رشته در گذشته داشته است، گفت: راگبی اصفهان چیزی ندارد که بخواهیم آن را تقویت کنیم و بنابراین باید از صفر و با پایه‌ای قوی شروع کنیم که ماندگار شود و بتوانیم در آینده از ظرفیت‌های خوب اصفهان استفاده کنیم.
ژوزف گریگوریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهارکرد: در نظر داریم از صفر شروع کنیم چرا که در اصفهان هر چه بوده از بین رفته است و چیزی نیست که بتوانیم بر روی آن مانور دهیم. نبود زمین، مشکلات نیروی انسانی از جمله مهم‌ترین مشکلات راگبی اصفهان بوده که این رشته را به چنین روزی انداخته است.
وی افزود: برای آن که بتوانیم در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم و دوباره چنین روزی تکرار نشود باید دوباره از صفر شروع کنیم. بهترین نقطه شروع ما برای این کار ورود به مدارس، استعدادیابی و سرمایه گذاری بر روی ظرفیت‌هایی است که ناشناخته مانده است.
وی ادامه داد: زمانی که از سنین کودکی و از رده پایه شروع به آموزش و آشنایی بازیکنان با این رشته داشته باشیم به قول معروف "عشق به راگبی" را در خون آن‌ها ایجاد می‌کنیم و این عشق تا ابد با آن‌ها می‌ماند، این کار بهتر از آن است که به سراغ بازیکنان دیگر رشته‌ها برویم.
مسئول کمیته راگبی استان اصفهان خاطر نشان کرد: برای شروع فعالیت‌ها چند نیروی انسانی بسیار خوب و با تجربه را وارد کمیته کردیم تا با برنامه ریزی که داریم بتوانیم اهداف مدنظر اجرایی کنیم. آماده سازی تیم تا پایان سال برای حضور در مسابقات کشوری یکی از مهم‌ترین اهداف ما در فعال کردن دوباره رشته راگبی است.
گریگوریان گفت: به منظور حمایت و سرمایه گذاری خوب در راگبی با یک اسپانسر وارد مذاکره شدیم و امیدواریم مراحل پایانی ورود این حامی به زودی انجام گیرد تا بتوانیم با استفاده از برخی از امکاناتی که آن‌ها دارند از جمله زمین بتوانیم سریع‌تر فعالیت‌های خود را عملیاتی کنیم. چرا که در حال حاضر هیچ تیمی در دو بخش بانوان و آقایان نداریم.
وی افزود: با اسپانسر نیز صحبت کردیم و امدیوارم مراحل اجرایی آن نیز صورت بگیرد اما همچنان مشکل ما زمین است که در صورت مشخص شدن زمین نیمی از مشکلات ما حل می‌شود باشگاه هم دارند بتوانیم از امکانات آن‌ها استفاده کنیم.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67757/بازیکنان-عشق-راگبی-پرورش-می‌دهیم--راگبی-اصفهان-را-از-صفر-شروع-می‌کنیم
بستن   چاپ