پیام سپاهان
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان:
مطالبات کامیون‌داران در حال پیگیری است/بهبود روند توزیع لاستیک
يکشنبه 15 مهر 1397 - 16:34:32
پیام سپاهان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اصفهان گفت: مطالبات کامیون‌داران در تمام سطوح کشور از دولت تا مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است .
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری با اشاره به پیگیری های انجام شده در سطح کشور و استان اصفهان برای حل مشکل رانندگان و کامیون داران، اظهار کرد: حمل بار در اصفهان به روند عادی بازگشته و روزانه حدود 6500 بارنامه در استان اصفهان صادر شده است.
وی با اشاره به بهبود روند توزیع لاستیک در استان اصفهان، گفت: روند توزیع لاستیک در میان رانندگان با نهایت دقت و با بررسی تمام جوانب انجام می شود با بهبود وضعیت توزیع لاستیک وضعیت حمل بار نیز بهبود یافته است.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان به تدابیر اندیشیده شده در حوزه تولید لاستیک در داخل کشور، تخصیص ارز دولتی برای واردات لاستیک وکاهش تعرفه واردات لاستیک اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کلان کشور و کاهش نرخ دلار در بازارانتظار می رود وضعیت قیمت‌ها درحوزه قطعات نیز متعادل شود.
وی خاطرنشان کرد: مطالبات کامیون‌داران در تمام سطوح کشور از دولت تا مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است .
خضری با اشاره به مشارکت خوب شرکت های حمل ونقل و انجمن های صنفی رانندگان و کامیون داران برای عبور از شرایط کنونی اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت حمل بار دراستان اصفهان به صورت معمولی و عادی در جریان است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67789/مطالبات-کامیون‌داران-در-حال-پیگیری-است-بهبود-روند-توزیع-لاستیک
بستن   چاپ