پیام سپاهان
20 مهرماه، آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش مدیکال انکولوژی و هماتولوژی
دوشنبه 16 مهر 1397 - 10:47:08 AM
ایسنا
پیام سپاهان- ولی‌الله مهرداد با اعلام این خبر، اظهار کرد: هفدهمین کنگره سراسری "انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران" و کنفرانس سالانه "پرستاری سرطان" از 24 تا 26 آبان امسال با هدف بازگویی اطلاعات جدید جهانی در حوزه انواع سرطان به صورت سخنرانی و پنل در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این همایش، مباحثی از قبیل تازه‌های تشخیص و درمان انواع سرطان‌ها از جمله سرطان پستان، سرطان‌های دستگاه گوارش (کولون، مری، کبد و سیستم صفراوی، پانکراس)، یوروژنیتال، ریه، خون، سیستم اعصاب مرکزی، سارکوم، ملانوما و سیستم لنفاوی، اختلالات انعقادی، درمان‌های حمایتی در بیماران مبتلا به سرطان، دیدگاه‌های نوین در درمان سرطان و چشم انداز آینده درمان سرطان، توسط اساتید و پزشکان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

فوق تخصص سرطان بالینی و پیوند مغز استخوان در ارتباط با نحوه ارسال مقالات به دبیرخانه همایش، گفت: ارسال مقالات از 20 مرداد آغاز و تا 20 مهر ماه جاری ادامه دارد. داوران نیز مقالات ارسال شده را هر هفته داوری می‌کنند و انتخاب مقاله‌ها براساس آخرین زمان ارسال است.

مهرداد افزود: این کنگره بین المللی سالیانه در داخل کشور برگزار می‌شود، هم‌چنین در سطح جهانی این گنگره‌ها به صورت  سالیانه و یا چند ماه یک‌بار برگزار می‌شود.

این فوق تخصص سرطان بالینی و پیوند مغز استخوان در ارتباط با آینده برگزاری کنگره‌های انکولوژی و هماتولوژی، تصریح کرد: همگام با رشد روزافزون علم، روش‌های جدید درمان سرطان‌ها ارائه می‌شود، بنابراین ارائه روش‌های نوین در زمینه این بیماری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 هفدهمین کنگره سراسری"انجمن‌های مدیکال انکولوژی و هماتولوژی" و کنفرانس سالانه "پرستاری سرطان" به همت انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از 24 تا 26 آبان ماه جاری در هتل عباسی اصفهان برگزار خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67848/20-مهرماه،-آخرین-مهلت-ارسال-مقاله-به-همایش-مدیکال-انکولوژی-و-هماتولوژی
بستن   چاپ