پیام سپاهان
سرپرست فرمانداری کاشان:
وجه متمایز نیروهای مسلح ایران با سایر کشورها اخلاق مداری است
دوشنبه 16 مهر 1397 - 10:50:00
پیام سپاهان - کاشان- سرپرست فرمانداری کاشان گفت: آنچه نیروهای نظامی و انتظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از سایر نیروهای مسلح در جهان متمایز کرده، اخلاق مداری است.
به گزارش ایرنا، علی اکبر مرتضایی قهرودی روز دوشنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کاشان امنیت و سلامت را دو نعمت بزرگ الهی و از اولویتهای جامعه بیان کرد و افزود: احساس امنیت از خود امنیت بسیار مهمتر است.
وی تاکید کرد: نظم و امنیت بستری برای توسعه و آبادانی کشور است و مردم سربلند ایران اسلامی امروز در پرتو امنیت و نظمی که نیروهای نظامی و انتظامی برقرار کرده اند، برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان نیز در این آئین گفت: قشرهای مختلف مردم در ایجاد و تولید امنیت و حفظ این موهبت الهی در تمام عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش بسزایی دارند.
سرهنگ علی پورکاوه بزرگداشت هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای تکریم و پاسداشت مجاهدتها و حماسه آفرینی های تلاشگران عرصه امنیت بیان کرد و افزود: نیروی انتظامی مقتدر با بهره گیری از توانمندیهای سازمانی و مهارتهای حرفه ای و تخصصی آماده مقابله با انواع تهدیدها و برخورد قاطع با قانون شکنان و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.
وی تاکید کرد: نیروی انتظامی همواره در حفظ و پاسداری از ارزشهای اخلاقی، هنجارهای اجتماعی و جلب مشارکت عمومی با هدف هم افزایی و ایجاد هماهنگی برای رویارویی هوشمندانه با انواع بزهکاری ها تلاش می کند و در آزمون بسیار بزرگ که سبب شکست خفت بار توطئه های دشمنان داخلی و خارجی شده ، پیروزمندانه و سربلند بیرون آمده است.
در این آئین که با حضور شماری از خانواده‌های معظم ایثارگران،معتمدان، نمایندگان اصناف و بازاریان، اعضای شورای تامین و یگان های نمونه نظامی و انتظامی کاشان برگزار شد، افزون بر 30 نفر از کارکنان ساعی، بازنشسته، نفرات برتر مسابقه های قرآنی و خانواده شهیدان نیروی انتظامی این شهرستان تجلیل بعمل آمد.
13 تا 19 مهر با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
6136

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67853/وجه-متمایز-نیروهای-مسلح-ایران-با-سایر-کشورها-اخلاق-مداری-است
بستن   چاپ