پیام سپاهان
نیروی انتظامی با تمام وجود، پشتیبان آمران به معروف است
دوشنبه 16 مهر 1397 - 20:48:15
پیام سپاهان - اصفهان - فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی با همه وجود و با افتخار تمام در عرصه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می کند و از آمران به معروف و ناهیان از منکر پشتیبانی می کند.
به گزارش ایرنا، سردار 'مهدی معصوم بیگی' روز دوشنبه در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: نیروی انتظامی فعالیت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر را نه تنها به سبب ماموریت ذاتی خود، بلکه بدلیل اعتقاد و نگاه دینی و ارزشی و تاثیر آن بر سلامت و امنیت جامعه انجام می دهد.
وی افزود: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید کارهای زیادی انجام دهیم و هماهنگ و هم افزا باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی اصفهان بااشاره به اینکه فلسفه محوری قیام اباعبدالله الحسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی رفیع، بی بدیل و ممتاز است.
وی افزود: امنیت جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر محقق نمی شود و بدون تردید، امنیت پایدار در گرو اجرای این فریضه الهی در جامعه اسلامی است.
معصوم بیگی با اشاره به اینکه هیچ فریضه ای را نمی توان جایگزین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کرد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر اکسیر سلامت جامعه محسوب می شود.
وی با بیان اینکه جامعه اسلامی از اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر استقبال می کند، گفت: امروز هیچ ضرورتی به اندازه ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به این که بخشی از کم کاری ما در این زمینه ناشی از غفلت است، تصریح کرد: برگزاری اینگونه همایش ها از بروز تغافل مردم و مسوولان نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جلوگیری می کند.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز در این نشست بر ضرورت ترویج پیام امر به معروف و نهی از منکر بعنوان مهمترین پیام نهضت عاشورا در بین نسل های مختلف جامعه تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، همایش طلایه داران با موضوع نقش امر به معروف و نهی از منکر در آرامش و امنیت جامعه با حضور طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان برگزار شد.
در این همایش که با شعار "همه مسئولیم" در تالار اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی اصفهان برگزار شد، از فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان تجلیل بعمل آمد.
7150 /6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67919/نیروی-انتظامی-با-تمام-وجود،-پشتیبان-آمران-به-معروف-است
بستن   چاپ