پیام سپاهان
مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان:
جایگاه فولاد مبارکه را اقتصاد کشور ارتقا می‌دهد
سه شنبه 17 مهر 1397 - 14:23:55
پیام سپاهان - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: با خدمات شبانه‌روزی جایگاه فولاد مبارکه را در اقتصاد و صنعت کشور بالا خواهیم برد.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، حمیدرضا عظیمیان، صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید فولاد مبارکه اصفهان، اظهار کرد: با توفیق خداوند مسئولیت یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور به من واگذار شده است و امیدوارم بتوانم به خوبی این مسئولیت بزرگ را به سرانجام برسانم.
 وی با اشاره به تلاش‌های مدیران گذشته برای فولاد مبارکه، از زحمات مهندس عرفانیان، هراتی نیک، اسلامیان، مرحوم رجایی و سمیعی نژاد و سبحانی و همچنین کارکنان، مشاوران و پیمانکاران این صنعت قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تأکید بر اینکه صنعت فولاد مبارکه برگ زرینی در عملکرد جمهوری اسلامی است، گفت: در سایه تلاش مضاعف با توجه به کیفیت، کمیت، سلامت و شفافیت بتوانیم فولاد مبارکه را روز به روز بهتر و پیشرفته‌تر به جامعه بین‌الملل ارائه کنیم.
وی با بیان اینکه همواره سه فاکتور کارایی، سلامت و شفافیت را مد نظر قرار داده‌ام، گفت: در ادامه کار باید به مسائل معیشتی پرسنل اهمیت دهیم و باتوجه به شرایط اقتصادی در کارخانه به موضوع ایمنی توجه کنیم که حتی یک قطره خون نباید از بینی کسی بیاید و همه در سلامت کامل وظایف خود را انجام دهند.
عظیمیان تصریح کرد: به طور قطع راهی که مدیران عامل قبلی و هیئت‌های مدیره در تعامل با مسئولان کشور، استان و شهرستان داشته‌اند مدنظر قرار خواهم داد.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه در فولاد مبارکه اقدامات بسیار بزرگی انجام می‌شود، بر تعامل سازنده با مقامات استان و کشور تأکید کرد و گفت: با هم پوشانی و هم افزایی فولاد مبارکه را پیش خواهیم برد.
وی تأکید کرد: تاکنون هر گونه روند و دستورالعملی که در فولاد مبارکه وجود داشته را تداوم خواهیم داد و اگر قرار به تغییراتی باشد با همفکری مشاوران و کارشناسان انجام خواهد شد.
عظیمیان تصریح کرد: کارهای اساسی در فولاد باید با قدرت و شدت ادامه یابد تا زمانی که برای تکمیل اطلاعات از شرکت نیاز دارم به حداقل برسد.
به گزارش ایسنا، صبح امروز، مراسم تکریم بهرام سبحانی- مدیرعامل پیشین فولاد مبارکه اصفهان و معارفه حمیدرضا عظیمیان به عنوان مدیرعامل جدید فولاد مبارکه برگزار شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67968/جایگاه-فولاد-مبارکه-را-اقتصاد-کشور-ارتقا-می‌دهد
بستن   چاپ