پیام سپاهان
سعیدی:
پذیرش مسئولیت در جنگ اقتصادی ایثار است
سه شنبه 17 مهر 1397 - 14:23:57
پیام سپاهان - یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در اقتصاد کشور و با وجود کارشکنی‌های بیرونی و افزایش تحریم‌ها، پذیرش مسئولیت مدیریتی در این شرایط ایثار است.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، زهرا سعیدی مبارکه صبح امروز (سه شنبه) در مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید فولاد مبارکه اصفهان، اظهار کرد: امروز مراسم تکریم یکی از مدیران توانمند صنعت کشور با سابقه درخشان است. آقای سبحانی توانست در طول مدیریت پنج ساله خود در فولاد مبارکه اصفهان، چرخه فولاد را با موفقیت در سطح بین‌المللی برجسته کند.
وی افزود: امیدواریم مدیرعامل جدید فولاد مبارکه قدر این جایگاه را بداند و در ادامه مسیر از کارکنان و مردم اصفهان به‌خصوص مردم شهرستان اصفهان که میزبان این صنعت بزرگ هستند، استفاده و در نهایت با نام نیک پست مدیریتی را تحویل دهد.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سبحانی علاوه بر ارتقاء جایگاه فولاد در ملاحظات اجتماعی نیز خدمات شایسته‌ای ارائه کرده است، گفت: آقای عظیمیان مدیرعامل جدید فولاد مبارکه در دورانی در جایگاه شهردار اصفهان اقدامات بزرگی از جمله اجرای رینگ دوم ترافیک را آغاز کرد، بنابراین انتظارات از وی در صنعت فولاد بالاست.
وی تصریح کرد: به طور قطع پذیرش مسئولیت در این جنگ اقتصادی نوعی ایثار است. امیدواریم با وجود برخی سوءمدیریت‌ها و کارشکنی‌های بیرونی و افزایش تحریم‌ها، از این شرایط سخت عبور کنیم.
به گزارش ایسنا، صبح امروز، مراسم تکریم بهرام سبحانی- مدیرعامل پیشین فولاد مبارکه اصفهان و معارفه حمیدرضا عظیمیان به عنوان مدیرعامل جدید فولاد مبارکه برگزار شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67970/پذیرش-مسئولیت-در-جنگ-اقتصادی-ایثار-است
بستن   چاپ