پیام سپاهان
تخفیف پست اردستان به واحدهای مستقر در ناحیه های صنعتی
سه شنبه 17 مهر 1397 - 17:50:23
پیام سپاهان - کاشان- رئیس اداره پست اردستان گفت: آمادگی برای توزیع و ارسال مرسوله های پستی واحدهای مستقر در شهرک و ناحیه های صنعتی این شهرستان با 10 تا 40 درصد تخفیف وجود دارد.
حسین گل محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به اجرای 70 قرارداد سراسری و استانی در اردستان اشاره کرد و افزود: یک خط خارج شهرستان و یک خط در داخل کار توزیع مرسوله های پستی را در نقاط شهری و روستایی انجام می دهد.
وی بیان کرد: 58 هزار و 991 مرسوله پشتی در 6 ماهه نخست سال جاری وارد و 35 هزار و 861 محموله از پست اردستان خارج شده است.
رئیس اداره پست اردستان، در ادامه به اجرای طرح نشانی استاندارد مکان مرجع (Gnaf) با مسئولیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان اشاره کرد.
وی اضافه کرد: طرح نشانی استاندارد مکان مرجع به عنوان برنامه ملی برای شفاف سازی اقتصادی مصوب و مقدمات اجرای طرح در این شهرستان نیز فراهم شده است.
گل محمدی عنوان کرد: نخستین زیر طرح اختصاص کد پستی 10 رقمی به مکان ها، دوم ژئو کدینگ ساختمان ها، سوم استقرار نرم افزار و چهارمین مرحله طرح استعلام های میان دستگاهی است که دو اقدام آخر سیماک نامیده می شود.
به گفته وی، 2 دفتر دولتی شهری، پنج دفتر پیشخوان دولت، 6 دفتر آی سی تی روستایی و یک نمایندگی توزیع روستایی تحت پوشش پست اردستان در حال فعالیت می باشد.
9 اکتبر (17 مهرماه) سالروز آغاز بکار اتحادیه جهانی پست، از سال 1874 روز جهانی پست نامگذاری شده است.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/67993/تخفیف-پست-اردستان-به-واحدهای-مستقر-در-ناحیه-های-صنعتی
بستن   چاپ