پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
ساختمان های دادگستری در شان اصفهان نیست
چهارشنبه 18 مهر 1397 - 15:13:36
پیام سپاهان - اصفهان - امام جمعه اصفهان گفت: ساختمان های دادگستری در شان اصفهان نیست و باید تمهیداتی برای افزایش نیروی انسانی در محاکم قضایی اصفهان اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی استان اصفهان با اشاره به اینکه اگر مشکلات استان اصفهان حل شود مشکلات کشور نیز برطرف می شود، اظهار داشت: بسیاری از خط دهی ها و تصمیم گیری ها از اصفهان صورت می گیرد، همانطور که وقتی بازارهای اصفهان در ماه های اخیر بسته شد، بسیاری از بازارهای دیگر کشور به سوی تعطیلی کشیده شد.
وی ادامه داد: همچنین کامیون داران اصفهان با مشکلاتی روبرو بودند که با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی این قضیه نیز مدیریت شد.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه اگر مشکلات در شهرهای بزرگ کشور برطرف شود، دیگر مشکلات کلان کشور هم حل و فصل می شود، اظهار داشت: اصفهان توانست با مدیریت صحیح برخی تشنجات را در استان کنترل کند اما اصفهانی ها اگر بخواهند کاری انجام دهند، همه کشور را خبردار می کنند.
بدنه کارشناسی دستگاه ها با تغییر دولت ها نباید تغییر کند
وی بیان داشت: با وجود همه اقداماتی که در جهت مدیریت اوضاع در اصفهان انجام شده است ما ساختمان های دادگستری استان درخور نیست و باید بودجه ای برای نوسازی ساختمان ها و نیز جذب نیرو در دادگستری استان تخصیص داده شود.
آیت الله طباطبائی نژاد با انتقاد از سیاسی بازی ها، اظهار داشت: نباید با تغییر هر دولت بدنه کارشناسی دولت و دستگاه ها نیز کنار گذاشته شوند بلکه باید فقط به تغییر وزرا بسنده کرد تا هزینه ای که صرف تربیت نیروها شده است هدر نرود.
وی با اشاره به اینکه ما اکنون در چهل سالگی انقلاب اسلامی به سر می بریم و امیدوارم عقلمان نیز کامل شود، تصریح کرد: ما در این سال ها در بسیاری از بخش ها با پیشرفت روبرو بوده ایم اما اکنون کمبودها و مشکلاتی هم داریم که می توان با استفاده از بنیه دانشگاهی آنها را برطرف کرد.
امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت ایران در جهان نیز اظهار داشت: اکنون کشور ما یکی از کشورهای مستقل در منطقه به شمار می رود به طوریکه اختیار سلاح های خود را دارد و مانند عربستان نیست که ترامپ بگوید اگر عربستان حرکتی خلاف میل ما انجام دهد نابود می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/68063/ساختمان-های-دادگستری-در-شان-اصفهان-نیست
بستن   چاپ