پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
مردم می خواهند در خط اسلام و امام حرکت کنند
چهارشنبه 18 مهر 1397 - 18:23:01
پیام سپاهان - اصفهان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت : مردم از خط بازی های سیاسی خسته شدند و می خواهند در خط مستقیم اسلام و امام حرکت کنند.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود : متاسفانه خیلی از مشکلات کشور از خط بازی های سیاسی نشات می گیرد.
وی اظهارداشت: با روی کار آمدن هر رییس جمهوری، نیروهایی تربیت شده در هر دوره سیاسی کنار گذاشته می‌ شوند و سپس نیروهای جدید وارد می شود که این به طور واقعی کار غلطی است و این تغییرات باید در حد وزیران صورت گیرد.
امام جمعه اصفهان اظهار امیدواری کرد که با ورود به چهل سالگی انقلاب، خط ها را کنار بگذاریم و در یک مسیر و خط اسلام و امام حرکت کنیم.
وی اصفهان را مرکز سیاستگذاری کشور برشمرد و گفت: این استان از نظر سیاسی با خیلی شهرهای کشور متفاوت است و هر اتفاقی که در اصفهان روی بدهد به تبع آن در استان های دیگر رخ خواهد داد.
آیت الله طباطبایی نژاد همچنین اصفهان را با وجود تمام مشکلات و کمبودها بواسطه عملکرد دستگاه قضایی و امنیتی، استانی امن اعلام کرد.
وی به بخشی از مسکلات و کمبودهای استان در دستگاه قضایی اشاره و اضافه کرد : ساختمان‌ های دادگستری و دادستانی اصفهان شایسته شهرستان و استان نیست در حالی که در بسیاری از استان‌ های کوچکتر فضاهای خیلی بهتری وجود دارد.
امام جمعه اصفهان خطاب به کسانی که راهکار نجات کشور را آمریکا می دانند، گفت : این افراد در کشور باید خیلی بی هوش باشند که به این نجات فکر می کنند زیرا دلبستن به آمریکا چیزی جز ذلیلی و خواری برای هیچ کشوری ندارد.
وی تاکید کرد : هم اکنون باید همه دست به دست هم بدهیم و کشور را به جلو بکشانیم.
در این مراسم که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد، علی اصفهانی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان معرفی و از حسن رحیمی دادستان سابق اصفهان قدردانی شد.
/6026/6994

http://www.sepahannews.ir/fa/News/68078/مردم-می-خواهند-در-خط-اسلام-و-امام-حرکت-کنند
بستن   چاپ