پیام سپاهان
آغاز طرح آمارگیری مسکن روستایی در اردستان
شنبه 21 مهر 1397 - 9:44:10 AM
ایسنا
پیام سپاهان- احمدعلی یزدان پناه اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور برنامه‌ریزی امور مربوط به مسکن روستایی، نیازمند آمار و اطلاعات دقیق، جامع و به هنگام در رابطه با ویژگی‌های خاص مسکن روستایی و برخی ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی مرتبط با سکونت آبادی‌های کشور است.

وی افزود: با توجه به فقدان آمار تخصصی و رسمی در حوزه مسکن روستایی در کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال 82اقدام به تعریف و اجرای طرحی با عنوان، طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی كرد که با هدف به‌روزرسانی تکرار آن در فواصل زمانی 5ساله در دستور کار قرار دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان با بیان اینکه از میان تمام آبادی‌های دارای20 واحد مسکونی تعدادی به عنوان نمونه طرح انتخاب شده‌اند، افزود: در این طرح 16 روستای شهرستان اردستان شامل فران، داوران،  همبر، هومسار، نیرآباد، کسوج، کچوسنگ، گونیان، جعفرآباد، شیرازان، خشک آباد، جنبه، امیران، نیسیان، موغار و تلک آباد دیده‌شده‌اند.

یزدان پناه با اشاره به اینکه این طرح از 21 مهرماه شروع و تا 21 آبان ماه ادامه دارد، گفت: در این آمارگیری، اطلاعات واحد مسکونی از طریق مصاحبه مستقیم با خانوار ساکن در واحد مسکونی و تکمیل پرسشنامه طرح و اطلاعات آبادی از طریق صحبت با مطلعین محلی در آبادی و تکمیل پرسشنامه آبادی جمع‌آوری می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69086/آغاز-طرح-آمارگیری-مسکن-روستایی-در-اردستان
بستن   چاپ