پیام سپاهان
اکران فیلم های دفاع مقدس در دانشگاههای آزاد 10 استان آغاز شد
شنبه 21 مهر 1397 - 13:09:19
پیام سپاهان - کاشان- طرح اکران همزمان فیلم‌هایی با مفاهیم انقلاب و دوران دفاع مقدس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه های آزاد اسلامی، در 10 استان کشور به صورت ویدئوکنفرانس آغاز شد.
به گزارش ایرنا، طرح اکران مردمی اثرهای سینمایی انقلاب و مقاومت در دانشگاه‌های آزاد اسلامی روز پنجشنبه در آیینی با نمایش فیلم 'تنگه ابوقریب' به کارگردانی و نویسندگی بهرام توکلی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان آغاز شده است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در آیین آغاز این طرح گفت: این اکران ها بزودی با نزدیک شدن به دهه فجر انقلاب اسلامی در 100 واحد دانشگاهی افزایش یافته و حتی در شهرهای مرزی و محروم نیز انجام می شود.
محمدمهدی طهرانچی افزود: اکران این فیلم ها در استمرار حرکت معرفتی و فرهنگی است که تابستان امسال در نقاط مختلف کشور با حضور جمعی از دانشجویان نخبه فرهنگی برگزار شد.
وی بیان کرد: اکران ها فرصتی برای نمایش آثار ارزشی کارگردانانی مانند ابراهیم حاتمی کیا، شهید مرتضی آوینی و فرج الله سلحشور در حوزه فرهنگی انقلاب اسلامی و فیلم های دفاع مقدس می باشد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: فرهنگ در کنار دانش و اقتصاد مقاوم موجب تامین اقتدار این ملت و کشور می شود و این مجموعه دانشگاهی پرچمدار جریان فرهنگی در حوزه آموزش عالی شده و فضاهای خود را در خدمت جریان فرهنگی انقلاب اسلامی قرار داده است.
وی با اشاره به نخبه پروری فرهنگی و هنری برای خدمت به جامعه اسلامی بعنوان اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی با محور دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز از سوی این دانشگاه برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، طرح اکران مردمی فیلم‌های سینمایی انقلاب و دفاع مقدس در دانشگاه‌های آزاد اسلامی با 10 اکران در کرمان، بوشهر، اصفهان، آذربایجان غربی، یزد، زاهدان، سیستان و بلوچستان، زنجان، شهرکرد و فارس در جریان است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/69112/اکران-فیلم-های-دفاع-مقدس-در-دانشگاههای-آزاد-10-استان-آغاز-شد
بستن   چاپ